نخستین همایش “میزبانی در سبک زندگی اسلامی”

اردیبهشت ۱۴۰۳

در آستانه ولادت حضرت معصومه (س) برگزار می گردد؛

نخستین همایش« میزبانی در سبک زندگی اسلامی» با همکاری نهادهای مذهبی، در آستانه ولادت حضرت معصومه (س) در قم برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران؛ در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه تمدن سازی نوین اسلامی که بحث سبک زندگی را مطرح کردند همایشی با موضوع« میزبانی در سبک زندگی اسلامی» با هدف دستیابی به راه کارهای مناسب در خصوص میزبانی واهمیت ان که دردین مبین اسلام هم باها به آن تاکید شده است با حضور بیش از ۴۰ نفر ازنخبگان و کارشناسان این حوزه در شهر قم برگزار می گردد.

حسین لولا چیان دبیر این همایش ضمن بیان دلایل برگزاری این نشست تخصصی بیان داشت: کارشناسان و سخنرانان این همایش دربارهٔ اهمیت و جایگاه میزبانی اعم از فردی و سازمانی در اسلام با استناد به منابع دینی و نسبت بین سبک زندگی اسلامی و الگوی اسلامی میزبانی و همچنین روش مطلوب برای دستیابی به منظومه یا نظام فکری اسلامی درموضوع میزبانی مباحثی را مطرح ودرباره آن بحث وتبادل نظر خواهند کرد.

به گفته دبیر همایش سوال هایی درخصوص میزبانی مطرخ می گردد که کارشناسان مربوط به پاسخ و بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

وی ارزیابی تجارب سایر کشورهای اسلامی درطراحی واجرای مدل های متفاوت میزبانی براساس فرهنگ اسلامی را یکی دیگر از اهداف اصلی این همایش مطرح کرد: در بخش اول همایش، حجت الاسلام و المسلمین غلامی به طرح و تشریح موضوع خواهند پرداخت و در بخش دوم کارشناسان حاضر درنشست به بیان دیدگاههای خود می پردازند و ادامه نشست به جمع بندی مباحث مطرح شده اختصاص خواهد یافت.

نخستین هم اندیشی تخصصی “میزبانی در سبک زندگی اسلامی” در آستانه ولادت حضرت معصومه صبح ۱۴ شهریور ماه با حضور نخبگان و صاحب نظران در شهر قم و باهمکاری مشترک بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق (ع) ومرکز پژوهش های علوم اسلامی صدرا برگزار می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.