نذر یک روز روزه برای رهایی ۵ سرباز ایرانی

در راستای فعال شدن فضای مجازی برای همدردی با خانواده سربازان گروگان گرفته شده به دست گروهک تروریستی جیش العدل امروز نیز کمپینی با عنوان “نذر یک روز روزه برای رهایی ۵ سرباز ایرانی” در فضای مجازی شکل گرفته است.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز؛  بعد از مفقود شدن پنج مرزبان ایرانی که جمعه ۱۸ بهمن در منطقه مرزی “جکیگور” استان سیستان و بلوچستان مفقود شدند ، گروهک تروریستی  “جیش العدل”  با انتشار تصاویر مرزبان‌ها مسئولیت ربودن آن‌ها را برعهده گرفت.

در کنار تلاش مسئولان امر ، تلاش‌هایی نیز در فضای مجازی صورت گرفت که باشگاه خبرنگاران نیز در راستای حمایت از مرزبانان ایرانی، در ۲۰ بهمن ، خبری مبنی بر فراخوان آزادی پنج مرزبان ربوده شده در فضای مجازی را منتشر کرد.

 براساس این کمپین، از تمامی کاربران شبکه‌های اجتماعی درخواست شده بود تا با به اشتراک گذاشتن پیام‌های خود با عنوان FreeIranianSoldiers# برای آزادی سربازان ربوده شده ایرانی تلاش کنند.

انتشار  فراخوان کمپین “سربازان ایرانی را آزاد کنید” با استقبال بسیار گسترده هموطنان در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد، به‌طوری که در روز دوشنبه بیش از ۷۵ هزار توئیت در شبکه اجتماعی توئیتر جهت حمایت از مرزبانان ایرانی منتشر و تبدیل به یکی از “ترند”های نخست توئیتر در سطح جهانی شد.

در همین راستا امروز نیز کمپینی در فضای مجازی شکل گرفته‌است که از مردم دعوت می‌کند روز دوشنبه فردا ۲۸ بهمن را  برای رهایی ۵ سرباز ایرانی یک روز روزه نذر کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.