نرخ آپارتمان در برخی از محله‌های تهران

چکیده: در واقع بازار مسکن همچنان در تعطیلات به سر می برد و حتی مشاوران املاک هم به صورت جدی کار خود را آغاز نکرده اند، بنابراین قیمت‌های رهن و اجاره و خرید و فروش مسکن در این مدت تغییری نداشته است و با همان نرخ‌های قبلی عرضه می شود.

با گذشت سه روز از پایان اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد، بازار مسکن همچنان در تعطیلات به سر می‌برد و رکود در پرورونق ترین فصل سال ادامه دارد.

بازار مسکن در تابستان امسال برخلاف عرف سال‌های گذشته روزهای رکود را تجربه کرد و قیمت‌های سرسام آور در بخش اجاره و خرید و فروش، تعداد مراجعه به بنگاه های املاک را کاهش داد.

اما اتفاق دیگری که در شهریورماه، بازار مسکن را تحت تاثیر خود قرار داد، برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعد بود که به دلیل تعطیلات چند روزه تهران، بنگاه‌های املاک هنوز با کسادی مواجه هستند و پس از گذشت چند روز از پایان تعطیلات، رونق به این بازار نیامده است.

در واقع بازار مسکن همچنان در تعطیلات به سر می برد و حتی مشاوران املاک هم به صورت جدی کار خود را آغاز نکرده اند، بنابراین قیمت‌های رهن و اجاره و خرید و فروش مسکن در این مدت تغییری نداشته است و با همان نرخ‌های قبلی عرضه می شود.

براساس این گزارش، بازار مسکن به خصوص در شهریورماه امسال، رکودی را تجربه کرده است که تاکنون در این موقع از سال بی سابقه بوده، زیرا فصل نقل و انتقالات از خرداد تا شهریور است و اوج خرید و فروش و اجاره هم قبل از فرارسیدن فصل مدارس در شهریورماه انجام می گیرد.

بنابراین باید دید که از شنبه هفته آینده و در ۱۳ روز باقیمانده تامهرماه چه تغییراتی در بازار مسکن رخ می دهد و سایه رکود در بازار مسکن تاچه زمانی ادامه خواهد داشت.

نرخ آپارتمان در برخی از محله های تهران

براساس گزارش میدانی خبرنگار مهر، واحدی ۶۰ متری و تکواحدی در جنت آباد شمالی، نوساز با آسانسور و پارکینگ به قیمت ۱۸۵ میلیون تومان به فروش می رسد و همین متراژ آپارتمان در خیابان نواب جوانمرد، نوساز و دوخوابه با پارکینگ و انباری به قیمت ۱۳۷ میلیون تومان فروش می رسد.

آپارتمان دیگری در بلواریافت آباد (بلوار معلم) به مساحت ۵۶ متر و نوساز با آسانسور هر مترمربع یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است و واحد دیگری در خیابان رسالت – کرمان به مساحت ۵۷ متر، یکخوابه با عمر ۳ ساله و امکانات کامل ۱۶۳ میلیون تومان به فروش می رسد.

آپارتمانی در خیابان سبلان جنوبی با متراژ ۵۷ مترمربع و نوساز، با پارکینگ با شرایط ۲۰ میلیو تومان وام، ۱۴۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و ۵۰ متری نوساز در ۱۷شهریور خیابان شکوفه با ۲۰ میلیون تومان وام، هر مترمربع ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد به فروش می رسد، همچنین آپارتمان ۶۰ متری نوساز در بنی هاشم با ۱۹۷ میلیون تومان نقد و ۱۸ میلیون تومان وام از سوی مالک به فروش گذاشته شده است.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.