نرخ انواع سکه در آغاز و پایان دولت احمدی‌نژاد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

جدول نرخ انواع سکه در ۸ سال دولت محمود احمدی نژاد انتشار یافت

قیمت سکه طرح تازه در پایان اولین سال ریاست جمهوری احمدی نژاد در سال ۸۴, ۱۰۶ هزار و ۶۰۰ تومان بود که در پایان سال ۹۱ به یک میلیون و ۳۵۲ هزار تومان رسید در عین حال روز قبل که آخرین روز ریاست جمهوری احمدی نژاد بود،نرخ سکه طرح تازه در بازار یک میلیون و ۶۶ هزار تومان فروخته شد

خبراقتصادی:قیمت سکه طرح تازه در پایان اولین سال ریاست جمهوری احمدی نژاد (سال ۸۴) ۱۰۶ هزار و ۶۰۰ تومان بود که در پایان سال ۹۱  به یک میلیون و ۳۵۲ هزار تومان رسید. در عین حال روز قبل که آخرین روز ریاست جمهوری احمدی نژاد بود، نرخ سکه طرح تازه در بازار یک میلیون و ۶۶ هزار تومان فروخته شد.

جدول قیمت سکه طرح تازه در ۸ سال
سال قیمت / تومان
۸۴ ۱۰۶۶۰۰
۸۵ ۱۴۴۲۱۰
۸۶ ۱۷۲۸۷۰
۸۷ ۲۰۵۳۸۰
۸۸ ۲۷۰۰۰۰
۸۹ ۳۸۳۰۰۰
۹۰ ۹۰۰۰۰۰
۹۱ ۱۳۵۲۰۰۰
۹۲( ۱۲ مردادماه) ۱۰۶۶۰۰۰

قیمت سکه طرح قدیم در پایان اولین سال ریاست جمهوری احمدی نژاد (سال ۸۴) ۱۲۲ هزار و ۸۹۰ تومان بود که در پایان سال ۹۱  به یک میلیون و ۳۲۵ هزار تومان رسید، نرخ آن نوع سکه در آخرین روز ریاست جمهوری احمدی نژاد یک میلیون و ۳۰ هزار تومان بود. 

قیمت سکه طرح قدیم در ۸ سال
سال قیمت / تومان
۸۴ ۱۲۲۸۹۰
۸۵ ۱۶۷۹۶۷
۸۶ ۱۹۰۶۷۸
۸۷ ۲۳۱۶۴۹
۸۸ ۲۸۸۰۰۰
۸۹ ۴۳۵۰۰۰
۹۰ ۹۰۰۰۰۰
۹۱ ۱۳۲۵۰۰۰
۹۲( ۱۲ مردادماه) ۱۰۳۰۰۰۰

نرخ نیم سکه بهار آزادی در پایان سال ۸۴ معادل ۵۴ هزارو ۴۷۰ تومان و در پایان سال قبل ۷۰۰ هزار تومان بود. همچنین نرخ نیم سکه در روز قبل در بازار ۵۷۵ هزار تومان فروش می رفت. 

قیمت نیم سکه در ۸ سال
سال قیمت / تومان
۸۴ ۵۴۴۷۰
۸۵ ۷۲۶۰۰
۸۶ ۸۸۲۵۰
۸۷ ۱۰۵۰۰۰
۸۸ ۱۳۶۰۰۰
۸۹ ۱۹۵۰۰۰
۹۰ ۴۵۰۰۰۰
۹۱ ۷۰۰۰۰۰
۹۲( ۱۲ مردادماه) ۵۷۵۰۰۰

همچنین نرخ ربع سکه بهار آزادی در پایان سال ۸۴ به ۳۲ هزار و ۱۳۰ تومان، در سال ۸۵ حدود ۳۷ هزار و ۷۰۳ تومان، در سال ۸۶ حدود ۴۶ هزار و ۹۷۹ تومان، در سال ۸۷ حدود ۵۴ هزار و ۱۰ تومان، در سال ۸۸ حدود ۷۰ هزار تومان، در پایان سال ۸۹ حدود ۱۰۶ هزار تومان،  در پایان سال ۹۰ حدود۲۳۰ هزار تومان و در پایان سال ۹۱ معادل ۴۲۰ هزار تومان بود. نرخ ربع سکه روز قبل ۳۷۸ هزار تومان فروش رفت./مهر


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.