نرخ تسهیلات افزایش نمی یابد

۱۱م دیماه ،

به گزارش نوساز، علی لطفی زاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان اینکه افزایش قیمت طی چند ماه قبل در اغلب کالاها ملاحظه می گردد گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت اولین وزارتخانه ای بود که اقدام به افزایش قیمت در کالاهای خود کرد.

وی ادامه داد: بخش ساختمان نیز متأثر از افزایش قیمت در کالاهای خود اقدام به افزایش قیمت در بخش مسکن کرده است.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل؛ با اشاره به اینکه رسالت وزارت راه و شهرسازی خانه دار کردن مردم است افزود: وزارت راه و شهرسازی آخرین وزارتخانه ای بود که اقدام به افزایش قیمت در کالاهای خود نمود.

لطفی زاده با اشاره به اینکه افزایش دستمزد و مصالح ساختمانی از جمله عوامل افزایش قیمت مسکن مهر به شمار می رود افزود: با همفکری انبوه سازان تصمیم گرفتیم بعد از ثبات قیمت ها اقدام به افزایش قیمت مسکن مهر کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: افزایش ۴۰ هزارتومان در هر مترمربع و ۵ هزارتومان برای واحدهایی که تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می گردد در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل؛ در ادامه اظهار داشت: تمام تلاش خود را انجام داده تا در شرایط غیرپایدار با کمک انبوه سازان بهترین تصمیم را در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر گرفته شود.

لطفی زاده با اشاره به اینکه بسیاری از انبوه سازان و سازندگان مسکن مهر با نیت سودآوری اقدام به ساخت مسکن مهر نمی کنند افزود: بسیاری از انبوه سازان خواستار مشارکت در خانه دار کردن مردم می باشند.

وی در خصوص افزایش تسهیلات مسکن گفت: تاکنون هیچ تصمیمی برای افزایش تسهیلات در نظر گرفته نشده است.

لطفی زاده در ادامه افزود: برنامه هایی در دست اجرا داریم که مشکلاتی در بخش مسکن برای مردم ایجاد نشود و با افزایش تسهیلات و اقساط ۱۳ ساله و ۱۵ ساله بتواند آن را پرداخت کند.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.