نرم افزار زیر نویس

مشکل

با سلام ,نرم افزاری رو برام معرفی کنید که بتونم با اون زیر نویس فارسی رو به فیلم بچسبونم.وقتی میخام یه فیلم همراه با زیر نویس در دستگاه دی وی دی تماشا کنم زیر نویسی نداره ولی داخل کامپیوتر زیر نویس ها رویت میشن. از چند نرم افزار برای قرار دادن زیر نویس به روی فیلم استفاده کردم اما یا با ارور همراه بود یا زیر نویس فارسی نمیشد.مثل نرم افزار MKV Merge و نرم افزار MKV.Converter.Studio
در ضمن فرمت فیلم ها هم mkv است.لطفا بعد از معرفی نرم افزار طریقه استفاده آنرا به شکل روشن و واضح بیان کنید.ممنون

ارسال کننده

راه حل

باسلام
دوست عزیز راه برطرف کردن مشکل زیرنویس اینست که شما ابتدا زیرنویس را به فیلم بچسبانید (یعنی فایل زیرنویس بصورت جداگانه کنار فیلم نباشد و با فایل فیلم یکی شود) و سپس اقدام به رایت فیلم به روی CD و یا ریختن فیلم به روی فلش مموری کنید تا براحتی بتوانید فیلم را بهمراه زیرنویس در دستگاه خود تماشا فرمایید. نرم افزار Jet Audio را برای ادغام زیرنویس با فیلم توصیه میکنم که با استفاده از خاصیت Video converter زیر نویس و فیلم مورد نظر را ترکیب خواهیم کرد. اگر این نرم افزار را ندارید، از آدرس زیر دانلودش کنید:

http://poshtibanonline.ir/RF

آموزش ادغام زیرنویس با فیلم:

اول از همه فیلم و زیر نویس را در یک پوشه کپی کرده و همنام کنید و نرم افزار Jet Audio را اجرا کنید. پس از بالا آمدن نرم افزار طبق تصویر زیر بروی convert کلیک کنید.

سپس بر روی Convert video کلیک کنید.

در پنجره ی ظاهر شده ، پس از زدن Add files جهت تعیین محل ذخیره سازی روی Create new files in some … کلیک کنید پس از تعیین محل ذخیره سازی روی Output setting کلیک کنید.

در پنجره ی باز شده تنظیمات ابعاد فرمت رو انجام داده و بر روی OK کلیک کنید.

پس از زدن OK در پنجره ی قبلی start را بزنید.

پس از زدن start برنامه شروع به ترکیب و تبدیل زیرنویس و فیلم خواهد کرد. (جهت افزایش سرعت تبدیل در قسمت priority میزان استفاده از CPU را به ۱۰۰% تغییر دهید.)

موفق باشید

Admin Ariyanfar

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.