نرگس محمدی: باید همه برای جشنواره فیلم فجر همدل شویم

۱۶م دیماه ،

در آستانه برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر؛

جشنواره فیلم فجر مهمترین محرک برای یک بازیگر است تا بتواند یک سال به صورت فشرده در فضای موجود سینما کار کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر؛ نرگس محمدی که با بازی در فیلم سینمایی “عملیات مهد کودک” در جشنواره فجر امسال حاضر می گردد، گفت: زمان زیادی تا آغاز جشنواره باقی نمانده است و تمام صنوف سینما مخصوصا بازیگران باید با تمام قوا درصدد همدلی بیشتر برای برپایی این رویداد بین المللی باشند.
وی در ادامه گفت: هر چند اتفاقات رخ داده در این یک سال به جشنواره مرتبط نمی شود ولی باید با اشتیاق و تفکرات جدید به سمت تحویل کردن سال جدید سینمای ایران حرکت کنیم و به بهترین نحو ممکن سفره هفت سین سینمایی خود را پهن کنیم.
بازیگر نقش “ستایش” در مجموعه تلویزیونی “ستایش” در ادامه افزود: جشنواره فیلم فجر مهمترین محرک برای یک بازیگر است تا بتواند یک سال به صورت فشرده در فضای موجود سینما کار کند. من از تمام مسئولان این رویداد تقاضا دارم این نیروی انگیزشی برای ما هنرمندان را به یک هدف تبدیل کنند و در عمل نیز جشنواره سی ویکم را در سطح جهانی برگزار کنند.
وی خاطر نشان کرد: استفاده از نیروی جوان در سطح مدیریتی سال قبل جشنواره نتیجه مطلوب تری را به همراه داشت و امسال نیز عباسیان با نیروی جوانی خود قطعا به دنبال ایجاد فضای بهتری نسبت به سال قبل می باشند./ص
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.