نسخه نهایی آثار به دبیرخانه جشنواره گیم تهران تحویل داده شود

فروردین ۱۴۰۳

مسوول اجرایی سومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این اتفاق باید نسخه نهایی آثار خود را تا ساعت ۱۶ امروز شنبه به دبیرخانه این جشنواره ارائه کنند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، محمد رضا مجد افزود: بازی سازانی که برای حضور در سومین جشنواره بازی های رایانه ای ثبت نام کرده اند باید تا ساعت ۱۶ امروز شنبه ۱۲ مردادماه نسخه نهایی آثار خود را به دبیرخانه این اتفاق فرهنگی تحویل دهند. 

وی یادآور شد: نسخه اولیه ارائه شده بازی ها ملاک ارزیابی نخواهد بود و نسخه های نهایی داوری خواهد شد. 

مسوول اجرایی سومین جشنواره بازی های رایانه ای تاکید کرد که تنها بازی هایی در این اتفاق فرهنگی مورد ارزیابی قرار می گیرد که نسخه نهایی آن تا ساعت ۱۶ امروز به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شود. 

مجد گفت: این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی شود و آثاری که پس از مدت زمان تعیین شده به دبیرخانه ارسال شود از داوری در سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران کنار گذاشته خواهد شد. 

“مصطفی رحماندوست”، “امیر محمد دهستانی”، “سهیل دانش اشراقی”، “آرش رادکیا”، “یاسر ژیان”، “پیام آزادی”، “سید محمود موسوی نژاد”، “هادی اسکندری”، “میرحسین حسینیان”، “مهدی زنگنه”، “نورا حق پرست”، “سید علی سید اف” و “امیر محمد رضایی” هیات داوران این اتفاق فرهنگی را تشکیل می دهند.

سومین جشنواره بازیهای رایانه ای در قالب بخش های اصلی و نگاه ویژه برگزار خواهد شد.

همچنین در این دوره، بازی های بخش مستقل در بخش های مختلف بصورت جداگانه و در ارزیابی نسبت به یکدیگر جدا از بازی های حمایت شده داوری می گردد. 

سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران از ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می گردد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.