نسخه هندی «۲۴» تابستان ۲۰۲۲ روی آنتن می‌رود

۰۷م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، سریال هندی «۲۴» قرار است از شبکه کالرز هند روی آنتن برود که ۱۵۰ میلیون نفر بیننده دارد.

در نسخه هندی آنیل کاپور (که در فیلم برنده اسکار «میلیونر زاغه‌نشین» هم بازی کرده) نقش جک بائر (با بازی کیفر ساترلند در نسخه آمریکایی) را بازی می‌کند.

 

نسخه هندی تابستان سال ۲۰۲۲ روی آنتن می‌رود. کاپور درمورد نسخه هندی سریال گفت: «جک بائر هندی مدام بین خانواده و میهن در نوسان است. او یک پیشینه نظامی دارد و مضمون مجموعه مبارزه با تروریسم است. سریال بسیار واقعگرا است و منطبق با معیارهای جامعه هند. بخش قابل توجهی از مجموعه در لوکیشن‌های واقعی در بمبئی فیلمبرداری می‌شود، شهری که شاهد اتفاقات بسیاری بوده و قلب تجاری هند است. در بعضی از صحنه‌ها صدها هزار نفر حضور خواهند داشت.»

 

فصل اول سریال را آبینای دئو کارگردانی می‌کند. او کارش را با ساخت کلیپ‌های تبلیغاتی آغاز کرده و یکی از کارگردان‌های تحسین شده سینمای هند است. فیلمبرداری از ژانویه ۲۰۲۲ آغاز می‌شود. فیلمنامه سریال را رنسیل دسیلوا می‌نویسد که شهرت بسیاری در بالیوود دارد. سریال نزدیک به ۱۰۰ نفر بازیگر ثابت دارد.

 

بودجه سریال اعلام نشده، اما گفته می‌شود رقم آن بسیار بسیار است. شبکه کالرز با پخش برنامه‌های «استعداد هند» و نسخه‌های هندی «برادر بزرگ» و «عامل ترس» شهرت دارد.

 

هالیوود ریپورتر / ۲۶ نوامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.