نسل تازه Fonepad 7 ایسوس با گارانتی آوات وارد ایران شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نسل تازه تبلت فون پد ۷ اینچی ایسوس با نام Fonepad 7 با گارانتی آوات وارد بازار ایران شد.
 
Asus Fonepad 7
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، نسل اول تبلت ۷ اینچی Fonepad که در نمایشگاه MWC 2013 بارسلون رونمایی شد مورد استقبال فراوانی از سوی کاربران قرار گرفت و با برتری نسبت به رقبای ۷ اینچی و قابلیت مکالمه تلفنی، بازار تبلت های ۷ اینچی آندروییدی را به چالش کشید. حالا ایسوس نسخه به روز شده این تبلت را با نام Fonepad 7 معرفی کرده که مانند نسخه قبلی تمامی قابلیت های یک تلفن همراه را داراست و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری ارتقا یافته است.
 
Fonepad 7 که در واقع ترکیبی از یک تبلت و گوشی هوشمند است با قابلیت HSPA+ 3G، سرعت دانلود شما را در وب تا ۴۲ مگابیت در ثانیه افزایش می دهد.
 
نسل تازه فون پد ایسوس که با گارانتی آوات روانه بازار ایران شده است، به پردازنده دو هسته ای ۱٫۶ گیگاهرتزی Z2560 اتم اینتل مجهز شده که با پشتیبانی از فناوری Hyper-Threading کارایی فوق العاده ای در مولتی تسکینگ سیستم عامل آندرویید ۴٫۲ جیلی بین به شما ارایه می دهد.
 
صفحه نمایش ۷ اینچی این تبلت از نوع IPS و از رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰ برخوردار است که این نمایشگر هم زاویه دید وسیعی دارد و هم در نور بسیار از وضوح کم نمی شود. از سوی دیگر ایسوس دو اسپیکر در جلوی این تبلت قرار داده که به همراه فناوری SonicMaster صدایی فوق العاده ای را به شما ارایه خواهد داد.
 
Fonepad 7 که بسیار زیبا و کاملا قابل حمل طراحی شده است، تنها ۱۰٫۵ میلی متر ضخامت و ۳۴۰ گرم وزن دارد. ایسوس روی سطح صفحه نمایش این تبلت یک پوشش مقاوم به کار برده تا از اثر انگشت و لک روی نمایشگر جلوگیری کند. کاربران با استفاده از قابلیت بی سیم Miracast در این تبلت که با HDTV سازگاری کامل دارد می توانند ویدیوهای خود را روی صفحه نمایش بزرگ تر ملاحظه کنند.
بر اساس این گزارش، این تبلت دارای دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو و دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در عقب است که این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت Full HD و ۱۰۰ عکس متوالی را دارد.
باتری ۳۹۵۰ میلی آمپری این تبلت می تواند ۳۵ روز در حالت Standby شارژ نگه دارد. همچنین این باتری تا ۲۸ ساعت مکالمه ۳G و ۱۰ ساعت پخش ویدیو را برای شما میسر می کند.
علاوه بر این، ۳G و HSPA+ داخلی این تبلت، با سرعت دانلود ۴۲ مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود ۵٫۷۶ مگابیت در ثانیه شما را همیشه به اینترنت متصل نگه می دارد.
به گزارش رسانه آوات، Fonepad 7 با تمامی باندهای تلفن همراه GSM و WCDMA سازگاری دارد. همچنین میکروفون این تبلت برای مکالمه صوتی دارای کاهش نویز و سر و صداست که سبب می گردد مکالمه تلفنی مطمئنی را با این دستگاه تجربه کنید.
نسل تازه فون پد ایسوس دارای یک رابط کاربری شخصی سازی شده است که اطلاعات شبکه های اجتماعی شما را یکپارچه می کند و شما می توانید از آخرین به روز رسانی ها و پیام های خود را در لیست تماس های تبلت مطلع شوید.
گفتنی است، Fonepad 7 در مدل های ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه می گردد و شما می توانید با استفاده از اسلات کارت حافظه microSDHC فضای ذخیره سازی اطلاعات خود را افزایش دهید.
همچنین ایسوس برای این دستگاه ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین مادام العمر در Asus WebStorage قرار داده که می توانید در آن حتی اطلاعات برنامه های آفیس مایکروسافت را همه جا به همراه داشته باشید.
نرم افزار SuperNote ایسوس نیز در این تبلت به شما این امکان را می دهد که نوشته ها، عکس ها، فیلم ها، و یادداشت های صوتی را تبدیل به یادداشت های چندرسانه ای کنید. کاربران همچنین می توانند با نرم افزار Floating App شش برنامه را به صورت همزمان روی صفحه تبلت خود اجرا کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.