نشست خانگی به معنای فعالیت رسمی حزب نیست

فروردین ۱۴۰۳

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه در حال حاضر حزبی وجود ندارد، گفت: وقتی که در خانه‌ باشید هیچ فعالیتی جنبه رسمیت پیدا نمی‌کند.

“آزادی آزادمنش” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت اخیر حزب اعتماد ملی اظهار داشت: در حال حاضر حزبی وجود ندارد و هیچ فعالیتی صورت نگرفته است.
 
وی اضافه کرد: فعالیت غیررسمی به معنای فعالیت نبوده بلکه می‌توان اسم آن را نشست خصوصی و شخصی گذاشت.
 
عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده حزبی وجود ندارد، چرا که وقتی در خانه‌ باشید هیچ فعالیتی جنبه رسمیت پیدا نمی‌کند.  

گفتنی است پیش از این “حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا” قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از آغاز غیررسمی فعالیت حزب متبوعش سخن گفت، همچنین “محمدجواد حق‌شناس” یکی دیگر از اعضای این حزب از برگزاری همایش حزب اعتماد ملی در مهرماه سال جاری خبر داده بود (اینجا).

همچنین قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در گفتگو با یکی از پایگاه‌های خبری از برگزاری جلسات حزب در دفتر سیاسی صحبت و آمادگی اعضای حزب را در جهت  تعامل با دولت یازدهم اعلام کرده بود.

لازم به ذکر است حزب “اعتماد ملی” در پی اقدامات غیرقانونی دبیرکل این حزب و اعضاء آن پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸(فتنه ۸۸) ، که با شکست مجدد مهدی کروبی (دبیرکل اعتماد ملی) همراه بود، منحل شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.