نشست سه ساعته رویانیان با قائم مقام، معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس

۲۱فروردین۱۳،

نشست سه ساعته مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با قائم مقام، معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، محمد رویانیان در آغاز سال تازه شب قبل نشست سه ساعته‌ای با قائم مقام، معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس داشت و نظرات و دیدگاه‌های خود دربارهٔ اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف باشگاه را اعلام کرد و به آنالیز و بررسی دقیق نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف باشگاه در سال ۹۱ پرداخت.

رویانیان همچنین سیاست‌ها و رویکردهای باشگاه پرسپولیس در سال ۹۲ را به معاونین و مدیران باشگاه اعلام کرد و نظرات معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس را دربارهٔ مسائل مختلف جویا شد.

در این جلسه سعید شیرینی معاونت اجرایی باشگاه به سبب داشتن تمرکز بیشتر روی کار سرپرستی تیم، خواستار کناره‌گیری از این سمت شده بود که رویانیان این موضوع را در جمع معاونین اعلام داشت.

سعید شیرینی در نوروز سال تازه کناره‌گیری خود را از سمت معاونت اجرایی اداری و پشتیبانی با مدیر عامل باشگاه در میان گذاشته بود و به منظور تمرکز بیشتر روی امور تیم فوتبال، خواستار موافقت با این موضوع شده بود.

در این نشست بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه، امیدعلی پورحسن معاونت ورزشی، دکتر اسماعیلی معاونت فرهنگی و اجتماعی، سعید شیرینی معاونت اجرایی و پشتیبانی، محمود سالارکیا معاونت حقوقی، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی، حسین فریدونی رئیس کانون هواداران، امیر جیرودی مشاور و رئیس دفتر مدیر عامل و داریوش سودی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی حضور داشتند و ضمن مطلع شدن از دیدگاه‌های مدیر عامل، نظرات خود را دربارهٔ مجموعه مدیریتی خود اعلام داشتند./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.