نشست صمیمی سرکلانتر ششم با اصحاب رسانه برگزار شد

نشست صمیمی سرکلانتر ششم با اصحاب رسانه برگزار شد.

نشست صمیمی سرکلانتر ششم با اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش ممتاز نیوز، نشست صمیمی سرهنگ محمد جلینی سرکلانتر ششم و همکاران ایشان سرهنگ بهزاد حاتمی معاون سرکلانتری ششم و سرهنگ محمدرضا اسفندیار معاون اجتماعی سر کلانتری ششم با تنی چند از اصحاب مطبوعات و رسانه برگزار شد .

 این جلسه در دفتر سرکلانتر ششم سرهنگ جلینی و با حضور سیدحسن تهرانی سردبیر هفته‌نامه «خبر نگار هفته»، شاهپور محمدی ، سردبیر پایگاه خبری گیتی آنلاین و مستند ساز و زهرا تدینی خبرنگار، سرهنگ بهزاد حاتمی معاون سرکلانتر ششم و سرهنگ محمد رضا اسفندیاری برگزار گردید.

در این نشست صمیمی، سرهنگ محمدجلینی سرکلانتر ششم بر لزوم ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر اصحاب رسانه با نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: همکاری سایر نهادها و سازمان‌ها با نیروی انتظامی در جهت پیشگیری از جرایم اجتماعی و تعامل بیشتر فرماندهان نیروی انتظامی با حوزه مطبوعات و اصحاب رسانه بسیار با اهمیت است.

وی اضافه کرد: ارتباط بیشتر پلیس با مردم در محلات، مساجد و شورایاران و برگزاری نشست مردمی جهت رفع مشکلات بهمراه برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط پرسنل ناجا اهمیت ویژه‌ای دارد و لزوم تشکیل پلیس افتخاری در محلات برای حفظ امنیت بهتر دیده می‌شود.

وی تاکید کرد: قرار است، این نوع نشست‌های صمیمی مطبوعاتی بین پلیس و اصحاب رسانه با هدف ارتقای فرهنگی و اطلاع رسانی بیشتر برای مردم نسبت به فعالیتهای پیشگیرانه پلیس در حوزه‌های مختلف اجتماعی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.