نشست محرمانه بهمنی با ۴۲نماینده

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

بینا- یکی از طراحان تحقیق و تفحص از بانک مرکزی از جلسه ۴۲ طراح این طرح با رئیس کل بانک مرکزی و همه معاونانش در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
این نماینده که خواست نامش فاش نشود از جلسه محرمانه ۴۲ طراح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی با بهمنی و همه معاونانش در روزهای اخیر خبر داد.
وی به مهر گفت: نوسانات اخیر بازار ارز محور تحقیق و تفحص از بانک مرکزی است. این تحقیق و تفحص به این سبب مطرح می گردد که بر اساس قانون نمایندگان مجلس نمی توانند رئیس کل بانک مرکزی را استیضاح نمایند و یا برای پاسخگویی به سئوالات خود به صحن علنی مجلس بکشانند.
این نماینده با اشاره به تلاش های بانک مرکزی برای لغو این تحقیق و تفحص گفت: بانک مرکزی معتقد است بحث های ارزی به گونه ای است که نباید بعضی اطلاعات در این خصوص در سطح جامعه  پخش شود زیرا مشکلاتی برای کشور و مردم به وجود می آورد لذا خواستار لغو این تحقیق و تفحص و ارائه توضیحات به طراحان در جلسات محرمانه است.
وی با بیان اینکه جلسه ۴۲ طراح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی با بهمنی بیش از ۳ ساعت به طول انجامید، گفت: در این جلسه همچنین تحقیق و تفحص از بانک تجارت به درخواست یونس اسدی نماینده مشکین شهر بررسی شد و مقرر شد کمیته ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود.
این طراح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی با بیان اینکه هفته آینده نیز جلسه ای میان طراحان و رئیس کل بانک مرکزی تشکیل خواهد شد، گفت: اگر همه ۴۲ طراح این طرح امضاهای خود را پس بگیرند بررسی این طرح در صحن علنی مجلس منتفی است در غیر این صورت این طرح در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.