نشست مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان با اعضای شورای اسلامی استان

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت – ۱۱:۰۷:۳۴ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان  تاکید کرد: برنامه ریزی و پیش بینی فرایند های اطلاع رسانی بویژه در شوراهای اسلامی که پل ارتباطی مردم با مسئولان به شمار می آیند ،  نقش ارزنده ای در آگاهی رسانی به مردم دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، میسر اصلی ترین رویکرد رسانه استانی را ایجاد روحیه نشاط و امید در مردم با محوریت خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد وگفت: هم اکنون به همت نیروهای متخصص شبکه استانی ، حدود ۵۰ درصد از پوشش جمعیتی استان همدان ، تحت پوشش شبکه دیجیتال هستند .
وی همچنین یادآور شد شبکه همدان با شناخت کافی از توانایی های صنعتی – اقتصادی و گردشگری ، در حال برنامه سازی برای شبکه های سراسری و بین المللی رسانه ملی است تا این فرایند بتواند تحول شگرفی را درزمینه رونق استان همدان  ایجاد کند.
رئیس شورای اسلامی استان همدان نیز در این نشست با اشاره به نقش فزاینده شوراها در زندگی شهری امروزه ، نظارت شوراهای اسلامی را مانع خودسری و افراطی گری در اجرای قوانین روستایی ، شهری و استانی دانست .
طاهری تعامل شوراها با رسانه ها را نیز مایه توسعه هر چه بیشتر بیان کرد.
نایب رئیس شوراهای عالی کشور هم با اشاره به گذشت ۱۳ سال از عمر شوراهای اسلامی پس از انقلاب اسلامی ایران ، رسانه ملی را یاری دهنده این شوراها توصیف کرد .
تاج محمدی خاطر نشان کرد: عملکرد شوراها در رسانه ملی ، نقش فزاینده ای در جلب اعتماد مردم و مشارکت آنان دراجرای طرح های اجتماعی دارد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۳۰۱۱۰۷۳۴۷۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.