نصب دوربین های ثبت تخلفات در ۱۰۴ معبر

نصب دوربین های ثبت تخلفات در ۱۰۴ معبر

عصر خودرو : مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران گفت: تا پایان مهرماه ۱۰۴ معبر خروجی در محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات مجهز خواهد شود.

به نقل از  باشگاه خبرنگاران مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران با بیان اینکه تا پایان مهرماه تمامی خروجی های محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات مجهز خواهد شد،عنوان کرد:علاوه بر کنترل مکانیزه ورودی های محدوده ، امکان نظارت دقیق بر خروجی ها نیز محقق خواهد شد.
مهندس حجت الله بهروز در ادامه اظهار داشت: پس از تجهیز ورودی های محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات متاسفانه شاهد آن بودیم که برخی افراد از طریق خروجی ها ، به صورت ورود ممنوع و حرکت در جهت خلاف معبر وارد محدوده طرح ترافیک می شدند که این مساله خطرات زیادی را به دنبال داشت.
وی افزود : به همین دلیل تجهیز خروجی های محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات نیز در دستور کار قرار گرفت و تاکنون تعدادی از خروجی ها به دوربین های ثبت تخلف مجهز شده اند.
مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران اظهار کرد: در تلاشیم که تا پیش از آغاز مهرماه حدود ۷۰ درصد معابر خروجی محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات تجهیز شوند و تا پایان مهر نیز این طرح تکمیل و بهره برداری کامل از آن صورت گیرد.
وی با بیان اینکه براساس این پروژه ۱۰۴ معبر خروجی محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات مجهز می شود گفت: با اجرای این طرح کسانی که از خروجی‌ها وارد محدوده طرح شوند، هم بابت ورود ممنوع و هم برای ورود غیر مجاز به محدوده طرح ترافیک جریمه خواهند شد.
مهندس بهروز همچنین در مورد تشکیل ستاد استقبال از مهرماه گفت: طبق معمول از اوایل شهریور ماه آماده سازی شهر و بهسازی چراغ های راهنمایی و تجهیزات ترافیکی صورت خواهد گرفت تا برای استقبال از سفرهای مهرماه در آمادگی کامل باشیم.
وی تاکید کرد: ایمن سازی اطراف مدارس و بهسازی تجهیزات ترافیکی محدوده مدارس در اولویت قرار دارد.

شنبه ۲۱ مرداد   ۱۳:۴۶


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.