نصب سامانه خودکار سازمان هواشناسی در ۱۵ فرودگاه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

نصب سامانه خودکار سازمان هواشناسی در ۱۵ فرودگاه برنامه ریزی شده که تا پایان سال تعداد این سامانه ها به ۲۰ فرودگاه می رسد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، صناعی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه امروزه شرط کار و ایمنی حمل و نقل در گرو اطلاعات سازمان هواشناسی است گفت: استفاده به هنگام از اطلاعات سازمان هواشناسی و بهره برداری صحیح از آنها نقش موثری در توسعه اطلاعات هواپیمایی دارد.

وی ادامه داد: نقش اطلاعات هواشناسی در ناوگان هوایی، جاده ای و افزایش ایمنی آنها بسیار اثرگذار است. 

صناعی در ادامه افزود: نصب سامانه خودکار سازمان هواشناسی در ۱۵ فرودگاه برنامه ریزی شده که تا پایان سال تعداد این سامانه ها به ۲۰ فرودگاه می رسد.

رئیس سابق سازمان هواشناسی در ادامه افزود: تأمین تجهیزات دریایی مورد نیاز یکی از ارزنده ترین اقدامات سازمان هواشناسی به شمار می رود.

وی در ادامه اظهار داشت: عدم ادغام سازمان هواشناسی با سازمان حفاظت از محیط زیست یکی از مهمترین اقدامات این سازمان به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه علی رغم محدودیت های مالی تمامی پروژه های نیمه تمام این سازمان به اتمام رسیده است ،افزود: هیچ پروژه نیمه تمامی را در این سازمان باقی نگذاشته ایم.

رییس سابق سازمان هواشناسی در ادامه افزود: اصلاح الگوی مصرف در سازمان هواشناسی  وبرگزاری اولین کنفرانس خلیج فارس از دیگر اقدامات این سازمان به شمار می رود.

صناعی در ادامه خاطر نشان کرد: پروژه نوین سازی سیستم اطلاعات هواشناسی تحولی را در نظام اطلاع رسانی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.