نصب پکیج در مدرسه شین‌آباد

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از ایجاد سیستم حرارتی پکیج در مدرسه شین‌آباد خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،مرتضی رئیسی، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای مدارس فرسوده و مقاوم‌سازی مدارس در کشور، اظهار داشت: امسال برای تخریب و بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس فرسوده ۸۷۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شده است که حدود ۱۷ درصد از این اعتبارات تخصیص یافته است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تا پایان سال جاری مابقی این اعتبار تخصیص خواهد یافت؟»، خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به پرداختی خزانه و منابع درآمدی و موجودی خزانه کشور دارد و امیدواریم این اعتبار تخصیص یابد تا در اختیار استان‌ها قرار دهیم.

رئیسی در پاسخ به این پرسش که «آیا شما اطلاع دارید هم‌اکنون در مدرسه شین‌آباد که در سال قبل دچار آتش‌سوزی شد چه سیستم گرمایشی استفاده می‌شود؟»، تصریح کرد: سیستم حرارتی مدرسه شین‌آباد پکیج شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اضافه کرد: در مدرسه شین‌آباد و پس از آن اتفاقی که رخ داد، سیستم گرمایشی مدرسه به پکیج تبدیل شد.

وی ادامه داد: در مدارس کوچک به دنبال سامانه حرارتی مشابه یا حتی بهتر از آن سیستمی که در حال حاضر در مدرسه شین‌آباد اجرا شده است، هستیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.