نصب ۴۳ هزار تابلو و علائم راه در محورهای مواصلاتی ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: بیش از ۴۳ هزار تابلو و علائم اخطاری و انتظامی طی سال جاری در جاده های استان نصب شده است.

نصب ۴۳ هزار تابلو و علائم راه در محورهای مواصلاتی ایلام

به گزارش ممتاز نیوز، سید زاهدین چشمه خاور بیان کرد: تابلو و علائم ایمنی با اعلام دستورات انتظامی، هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی استان دارد.

وی از نصب ۴۳ هزار عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی طی سال جاری در جاده های استان خبر داد و افزود: در راستای صرفه جویی بیشتر با کمک راهداری شهرستان‌ها بیش از سه هزار و ۱۵۵ عدد انواع تابلو فرسوده در استان بازسازی، رنگ‌آمیزی و در محورها نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل در سطح جاده های استان یادآور شد: در این بازه زمانی هزار و ۵۵۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی و ۶۴۲ متر مربع نیز تعمیر تابلوها انجام شده است.

چشمه خاور اضافه کرد: در مجموع در بازه زمانی سال گذشته تا کنون بیش از ۸۰ هزار انواع تابلو های هشداری و اخطاری در جاده های استان نصب و هیچگونه سرقتی از این نوع تابلوها انجام نگرفته است.

وی گفت: سال گذشته با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای بیش از ۱۴ کیلومتر حفاظ بتنی در راه‌های مواصلاتی استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در سال جاری یادآور شد: اجرای عملیات ۳۱۰۰ کیلومتر خط کشی در سطح جاده‌های استان از دیگر اقدامات این اداره کل در مدت یاد شده است.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.