نصب ۷۳ المان نوروزی در شهر شیروان

سرپرست فضای سبز شهرداری شیروان گفت: ۷۳ المان نوروزی برای استقبال از بهار و سال جدید در این شهر تدارک دیده شده بود که امروز نصب شد.

نصب ۷۳ المان نوروزی در شهر شیروان

به گزارش ممتاز نیوز، جواد باباپور اظهارکرد: ۳۲ المان در نظر گرفته شده جدید است و ۴۱ المان از سال‌های گذشته نوسازی شد.

وی با بیان اینکه، برای نوسازی و تهیه المان های جدید ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری و ایام نوروز، نصب المان‌های نوروزی در میادین، پارک ها و بلوارهای سطح شهر در دستور کار قرار گرفت.

باباپور با اشاره به احداث کارگاه المان شیروان طی سه سال گذشته عنوان کرد: تولید المان طی این مدت برای شهردای شیروان ۱۷۰ میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی داشته که از این مبلغ ۷۵ میلیارد ریال مربوط به امسال است.

سرپرست فضای سبز شهرداری شیروان گفت: شهرداری با آرایش و پیرایش شهری، حذف نازیبایی‌ها، نصب المان‌ها و نقشِ دیوار نگاره، ایجاد محور نور و نصب جعبه‌های گل، شهر را مهیای پیشواز نوروز ۱۴۰۳ کرده است.

باباپور با تاکید بر اینکه اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ باید شادی و نشاط را در شهر برای شهروندان و مسافران نوروزی به همراه داشته باشد، افزود: استقبال از بهار جزء رویدادهای مهم مدیریت شهری است و با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، شاهد تکاپوی مضاعف حوزه‌های مختلف فضای سبز، زیباسازی، عمران و خدمات شهری در جهت فضاسازی شهر در روزهای پایانی سال هستیم.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای زحمتکش این واحد برای مهیا کردن فضایی جذاب و دلنشین برای شهروندان و مسافران نوروزی، تاکید کرد: در نظر داریم بیش از گذشته رضایت شهروندان و مهمانان نوروزی را در شهر دارالمصلین خراسان شمالی جلب کنیم.

سرپرست فضای سبز شهرداری شیروان بر تلاش در جهت رفع نواقص موجود و اجرای برنامه‌های متناسب با طرح استقبال از بهار تاکید کرد و گفت: فضاسازی و آذین‌بندی گسترده شهر با نصب ریسه‌های الوان و پرچم‌های مناسبتی، آماده‌سازی المان‌های مناسبتی، نوری و استندهای نوروزی و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری بوستان‌ها در دست اقدام است.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.