نصرتی: از کاپیتانی اسدی دلخور نیستم

وقتی محمد نصرتی به تراکتورسازی پیوست، برخی تصور می‌کردند او کاپیتان می‌شود ولی در فصل جدید مرتضی اسدی کاپیتان تراکتور خواهد بود.

بازیکنانی مثل نصرتی، اسدی و مهدی کیانی کاندیدای کاپیتانی بودند ولی باشگاه تراکتور در نهایت تصمیم گرفت که اسدی را انتخاب کند. نصرتی در خصوص این موضوع می‌گوید:«‌ بحث کاپیتانی مربوط به باشگاه و سرمربی است. به هر حال این تصمیمی بود که مسوولان باشگاه گرفتند و امیدوارم اسدی موفق باشد.»

می‌گویند نصرتی به دلیل کاپیتان نشدن و دادن بازوبند به اسدی ناراحت است ولی خودش در این خصوص می‌گوید:« ‌از اینکه اسدی کاپیتان شده به هیچ عنوان ناراحت و دلخور نیستم. این مسائل چندان مهم نیست و از همه مهمتر موفقیت تراکتورسازی است. من هم امسال تلاش می‌کنم تا بهترین بازی‌ها را برای تراکتور انجام دهم.»

از نصرتی درخصوص اردوی ترکیه و شانس مدعی بودن تراکتور سوال می‌کنیم که او می‌گوید:« اردوی بسیار خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم، هر چند که اگر تا الان بیشتر بازی تدارکاتی انجام می‌دادیم به نفعمان بود. با این حال معتقدم تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان خوبی هم در تیم هستند. تونی هم یک مربی خوب است و تمرینات متنوعی دارد و ما با این مربی می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی:

    اسدی باید کاپیتان میشد چون خواهذم عاشقشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.