نصرتی و درگیری‌ با علی‌کریمی ؟!

مدافع پرسپولیس گفت: رابطه ام با کریمی خیلی هم خوب است و هرکس گفته با او یا هرکس دیگری مشکل دارم زایده خیال و توهم اوست.
– — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

محمد نصرتی در گفت و گو با پانا در خصوص انتشار خبر درگیری لفظی با علی کریمی اظهار داشت: این صحبت ها چرت و پرت است. این حرف ها زایده خیال و توهم کسی است که شایعات را می سازد. اگر مرد هستند و جرات دارند اسم خودشان را پای مطلب بنویسند. قطعا از روزنامه ای که این خبر را منتشر کرده شکایت می کنم.

وی افزود: متاسفانه نمی دانم چرا این روزها می خواهند این طور شایعه کنند که پرسپولیس مشکل دارد. یک روز می نویسند بازیکنان با دنیزلی مشکل دارند. یک روز حرف از درگیری می زنند. نمی دانم اینها دنبال چه چیزی هستند. متاسفانه الکی با این دروغ نوشتن ها ذهن مردم و طرفداران را خراب می کنند و قطعا من پیگیری می کنم.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: رابطه ام با کریمی خیلی هم خوب است. من نه مشکلی با کریمی و نه هیچ بازیکنی ندارم. وقتی دیدند که پرسپولیس در آسیا دارد خوب کار می کند می خواهند ذهن بازیکنان را خراب کنند. این حرف ها اختلاف ایجاد نمی کند که هیچ ، دوستی ها را بیشتر هم می کند.

نصرتی در خصوص شکست سنگین پرسپولیس مقابل سایپا گفت: اصلا انتظار نداشتیم ببازیم آن هم با این نتیجه. بالاخره دنیزلی به خاطر خستگی برخی بازیکنان را استراحت داده بود. البته تیم ما در نیمه اول واقعا غافلگیر شد. سایپایی ها هم خودشان فکر نمی کردند چنین روزی در انتظارشان باشد. ما البته نیمه دوم با این که ۱۰ نفره شدیم خیلی خوب کار کردیم و فرصت های زیادی داشتیم که گل نشد.

وی در خصوص شرایط تیم افزود: تیم ما شرایط خوبی دارد. همه ما دنبال این هستیم تا مقابل تراکتور نتیجه بگیریم. فراموش نکنید آنها در کورس قهرمانی هستند و مربی و بازیکنان خوبی دارند. تماشاگران تبریزی ها خیلی خوب هستند. من با آنها زندگی کردم و می دانم چقدر خونگرمند. امیدوارم مردم بازی خیلی خوبی را ببینند.

نصرتی گفت: تیم ما در هر بازی برای برد به میدان می رود. ما دنبال این هستیم تا یک بازی خوب انجام دهیم و ۳ امتیاز را بگیریم. امیدوارم اتفاقات هم به نفع ما رقم بخورد. برای ما اصلا فرقی نمی کند چه تیمی قهرمان شود. ما برای خودمان، تیم و طرفداران بزرگ پرسپولیس بازی می کنیم و دنبال اعاده حیثیت هستیم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۹ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , علی‌کریمی, نصرتی

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.