نصیری: نشان دادن نام ایران لذت داشت

 پیمان نصیری پس از کسب اولین مدال طلای تاریخ دوومیدانی ایران در ماده دوی ۱۵۰۰ متر که تاکنون در بازی‌های المپیک و پارالمپیک به دست نیامده بود، در جمع خبرنگاران گفت: رقابت با این حریفان بسیار سخت بود چرا که رکوردهایمان خیلی نزدیک به هم بود. من در رنکینگ پیش از این هفتم یا هشتم بودم. خدا را شکر می‌کنم با زحماتی که کشیدم و همچنین مربی‌ام سجاد مرادی کشید توانستم به این موفقیت برسم.

سجاد مرادی و برادرش تمرین‌های خوبی را با من در شهرکرد داشتند. فدراسیون هم با ما متفاوت عمل کرد و خیلی خوب از ما حمایت داشت. خوشحالم که شرمنده مردم و کسانی که از من حمایت کردند نشدم.

نصیری که پس از این مدال یک دور کامل با پرچم ایران به دور ورزشگاه استرافورد زد و تماشاگران او را تشویق می‌کردند، در پاسخ به این سوال که چه هدف و احساسی از این کار داشتی گفت: احساسم که فوق‌العاده بود. خیلی کیف کردم. برایم افتخار بود که چنین مدالی را در اینجا گرفتم و این دور افتخار را هم زدم. رکورددار ماده‌ای که من در آن مسابقه دادم یک انگلیسی بود و دیدید تماشاگران انگلیسی تا چه حدی او را تشویق کردند. دوست داشتم بعد از این که مدال می‌گیرم با پرچم ایران دور ورزشگاه بدوم و نام ایران را به همه انگلیسی‌ها نشان دهم و مردم کشورم را هم خوشحال کنم.

وی در پاسخ به این سوال که شما مدالت را به چه کسی می‌خواهی تقدیم کنی گفت: من مدالم را به هر کسی که از کسب این مدال خوشحال می‌شود، تقدیم می‌کنم.

وی ابراز امیدواری کرد کائیدی در رقابتی که هم‌اکنون در ماده پرتاب نیزه دارد مدال طلا بگیرد و سایر ورزشکاران دوومیدانی هم در روزهای آینده طلا بگیرند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.