نظارت ۵ مدیر بر امور مختلف صداوسیما/ شکایت دولت بررسی می‌شود

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۶/آبان/ – ۱۳:۴۸ و در سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با آنا خبر داد:

خبرگزاری : عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت: در جلسه اخیر این شورا مقرر شد که پنج مدیر بر پنج حوزه صدا و سیما نظارت کنند.

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا درباره رسیدگی به شکایات دولت در جلسات شورای نظارت بر صدا و سیما با وجود تغییر رئیس این سازمان گفت: شکایت‌ها منحصر به افراد حقیقی و حقوقی نیست، بنابراین شورای نظارت پیگیری‌های خود را در هر زمینه که لازم باشد انجام خواهد داد.

وی با اشاره به روند جدید نظارت بر صدا و سیما در شورای نظارت اضافه کرد: درجلسه دیروز شورای نظارت تعیین شد که ۵ مدیر نظارتی در ۵ زمینه صدا، سیما، برنامه‌های سیاسی و خبر، امور فنی و مجازی و امور اجرایی و پشتیبانی نظارت داشته باشند.

این عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما تصریح کرد: این نظارت‌ها در تهران و همه استان‌ها گسترش خواهد یافت و ما مجموعه نظارت‌ها را در قالب فایل‌های از پیش تعیین شده به صورت آنلاین در اختیار اعضای شورا قرار می‌دهیم تا در هر جلسه اعضای شورا نظرات خود را در زمینه‌های مشخص شده ارائه دهند و همچنین شکایات را از رئیس و معاونت‌های مربوطه پیگیر شوند و بعد اعضای شورا در زمینه‌هایی که لازم به تصمیم گیری است تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.