نظری: این آقا برخلاف همه با وجدان راحت خوابید

۱۵م آذر ،

مصطفی نظری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص صحبت‌های علی افضل دربارهٔ او، عنوان کرد: شخصیت و ماهیت این آقا را نمی‌دانم. او کنار زمین می‌ایستد و حرکاتی انجام می‌دهد که همه به آن آگاه می باشند. من رفاقت و دوستی با آقایان جنتی و طاهری دارم که فکر می‌کنم هیچ ربطی به این آقا ندارد و نمی‌دانم این آقا دنبال چیست.

وی ادامه داد: او قبل از جام باشگا‌ه‌های آسیا هم در مورد من خیلی صحبت کرد؛ اما آن موقع تصمیم نداشتم جواب او را بدهم زیرا او اندازه این حرف‌ها نیست و اهمیتی به آن نمی‌دادم. من مسائل شخصی خود را گفتم. به او هم ربطی ندارد. هر کسی که وجدان داشته باشد بعد از آن مسائل احساس ناراحتی می‌کند. البته این آقا را کسی در خیابان نمی‌شناسد که بخواهد در مورد تبانی از او بپرسد و به این سبب با وجدان راحت خوابید. تمام بازیکنان فوتسال از این موضوع ناراحت بودند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال در مورد اینکه افضل اعلام کرده تبانی سال قبل رخ نداده است، یاد‌آور شد: تمام بازیکنان از شرایطی که به وجود آمد، احساس ناراحتی داشتند. من نمی‌گویم که تبانی رخ داد. خودم در گیتی پسند بودم و مطمئنم آقایان طاهری و جنتی اهل این صحبت‌ها نیستند؛ اما شرایطی به وجود آمد که تمام بازیکنان ناراحت شدند.

وی افزود: بحث تبانی روی بازیکنان فشار زیادی را بر آنها متحمل کرد و به فوتسال ضربه سنگینی زد. من هیچ وقت نگفتم تبانی هست یا نیست. سال قبل سوء تفاهماتی به وجود آمد که سبب شد مسائلی مطرح شود. هیچ کس دلش نمی‌خواست چنین مواردی پیش بیاید. شاید رفاقت من با آقای طاهری و جنتی برای این آقا سخت است یا شاید حضور مربیان بزرگی چون حسین افضلی در اصفهان و سپردن تیم بزرگی همچون گیتی پسند به دست این آقا او را این گونه کرده است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال تاکید کرد: این آقا دوست دارد هر جا که می‌نشیند در مورد من صحبت کند. به نظرم او خوب است. عکس‌های سال قبل من و شمسایی را به بیرون نشان بدهد تا بگوید بازیکنان بزرگی در کنارم بودند تا اینکه بیاید در مورد مسائلی صحبت کند که به او ربطی ندارد.

وی تصریح کرد: سالی که در گیتی‌پسند با این آقا به ناچار کار کردم تمام توان خود را گذاشتم و اگر این آقا عرضه داشت تیم را قهرمان می‌کرد. اینکه نتوانست تیم را با آن هم ستاره قهرمان کند نشان از بی‌عرضگی او دارد. دوست دارم در بازی برگشت برابر گیتی‌پسند سرحال باشم و جواب دوست خوبم را که بیش از حد حرف می‌زند و پایش را از گلیمش بیشتر دراز می‌کند خواهم داد.

نظری دربارهٔ سبب جدایی‌اش از گیتی‌پسند گفت: طاهری در مورد مشکلات مالی و جدایی من صحبت کرده و من خیلی دوستانه جدا شدم. هنوز هم با آقای طاهری و جنتی در ارتباط هستم؛ اما فکر کنم این آقا از روی حسادت‌شان بود که چنین مسائلی را مطرح می‌کند. زندگی شخصی من هیچ ربطی به او ندارد. او حسادت می‌کند که با وجود جدایی از گیتی‌ پسند هنوز مورد حمایت آقای طاهری و جنتی هستم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.