نظر رضایی دربارهٔ تفاوت موشک با گوشت و مرغ

۰۵خردادماه،

محسن رضایی در اولین برنامه تبلیغاتی تلویزیونی خود بیان داشت:

موشک‌های ما از چندهزار کیلومتر عبور می‌کند اما در گوشت مرغ مانده‌ایم

ممتازنیوز: محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه «با دوربین» شبکه اول سیما در اولین برنامه انتخاباتی خود در رسانه ملی، با بیان اینکه نیازی به معرفی خود نمی‌بینم، اظهار داشت: در این برنامه می‌خواهم از دغدغه‌ها و مشکلات جامعه و امیدها و شوق‌های ملت ایران صحبت کنم.

وی افزود: بنده در حوادث بسیاری شرکت کرده‌ام و در یک ماه قبل به ۲۵۰ شهرستان و ۴۰ دانشگاه رفته‌ام و با بسیاری از طبقات مختلف مردم صحبت کردم اما یک اتفاق تکان‌دهنده اخیراً برایم پیش آمد.

رضایی ادامه داد: آن اتفاق صحبت‌های پدر سه شهید بود که حرفی زد و مرا تکان داد. او به من گفت آقای رضایی بنده ۵ فرزند دارم که هر ۵ نفر آنها بیکارند و حدود ۶۰۰ هزار تومان از بنیاد شهید حقوق می‌گیرم و به آنها می‌دهم و تا کنون ۱۰ میلیون تومان خرج کرده‌ام و سه نفر آنها لیسانس و دو فرزند دیگرم فوق لیسانس می باشند.

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: آیا بازید زندگی مردم ما به اینگونه باشد و در فقر و گرانی و بیکاری به سر ببرند، حتماً این وضعیت شایسته ملت بزرگ ما نیست و باید آن را تغییر دهیم. البته تنها این مورد نبود و اشخاص مختلفی از روستائیان و کشاورزان با من صحبت کردند.

وی ادامه داد: وجود فقر و بیکاری و گرانی با تحریم‌های اقتصادی خوب نیست. فشار بر زندگی مردم بالاست.

رضایی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر فساد، رشوه و تبعیض در اداره کشور از حد معمول خود تجاوز کرده است البته این موضوعات در همه کشورها وجود دارد اما در ایران تشدید شده است. مسائلی در اداره کشور ورود کرده که کارآمدی لازم را از دستگاه‌ها گرفته است.

وی افزود: از سوی دیگر ما شاهد سقوط ارزش پول ملی هستیم. پول ملی از نوامیس ونمادهای هویت یک کشور است. پول ملی ما در حال سقوط است و می‌خواهند آن را ساقط کنند.

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: هم با سیاه‌نمایی و هم با کسانی که مردم را خواب می‌کنند و می‌گویند هیچ مشکلی در کشور نیست، مخالفم. این نگاه‌ها به کشور ما ضربه می‌زند.

رضایی با اشاره به توان ایران در حوزه‌های دفاعی و امنیتی تأکید کرد: کشور ما از مقتدرترین کشورهای منطقه است و موشک‌های ما از چندهزار کیلومتر عبور می‌کند اما در گوشت مرغ مانده‌ایم. ما باید به جای سیاه‌نمایی واقع‌نمایی داشته باشیم.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.