نظر رهبر انقلاب دربارهٔ حکم سلمان رشدی

۵ م دیماه ،

رهبر معظم انقلاب فرمودند: حکم اسلام در مورد نویسنده کتاب آیات شیطانی همانگونه که حضرت امام رضوان الله تعالی فرمودند: «اگر توبه کند و زاهد زمان هم گردد» ثابت است.

ممتازنیوز: رهبر معظم انقلاب فرمودند: حکم اسلام در مورد نویسنده کتاب آیات شیطانی همانگونه که حضرت امام رضوان الله تعالی فرمودند: «اگر توبه کند و زاهد زمان هم گردد» ثابت است.

دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای همزمان با پنجم دی سالروز صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی،‌ تاکید رهبر معظم انقلاب بر اجراى حکم امام خمینى(ره) دربارهٔ‌ نویسنده‌ کتاب «آیات شیطانى» را بازنشر داد.

رهبر معظم انقلاب در پی انتشار یافتن خبرها مربوط به تبری جستن سلمان رشدی مرتد از اهانت‌هایی که به پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی الله علیه و آله) و دیگر مقدسات اسلامی در کتاب موهن آیات شیطانی شده است،‌ رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: حکم تاریخی و تغییرناپذیر حضرت امام رضوان الله تعالی علیه درمورد نویسنده کتاب کفرآمیز آیات شیطانی و تعهد مسلمانان در سراسر جهان به اجرای این حکم اسلامی،‌ اولین ثمرات خود را در صحنه رویارویی اسلام با کفر جهانی نشان می دهد و استکبار غرب که حمله به مقدسات یک میلیارد مسلمان جهان را مقدمه ای برای تحقیر مسلمین و ازبین بردن انگیزه های خیزش اسلامی در جهان قرارداده بود،‌ بصورت مفتضحانه و گام به گام مجبور به عقب نشینی شده و انشاءالله با ادامه ی مقاومت مسلمانان جهان از این پس کسی جرأت اهانت به پیامبر معظم (ص) و مقدسات اسلامی را نخواهدیافت.

حکم اسلام در مورد نویسنده کتاب آیات شیطانی همانگونه که حضرت امام رضوان الله تعالی فرمودند: «اگر توبه کند و زاهد زمان هم گردد» ثابت است و چنین تشبثاتی که با همیاری بعضی اشخاص به ظاهر مسلمان صورت می گیرد،‌ تغییری در این حکم الهی نخواهدداد.

خبرگزاری فارس


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.