نظمی: هیچ آلترناتیوی برای اولیویرا نداریم/به من پیامک زدند که تونی نمی‌خواهد مربیگری کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مسئله تونی اولیویرا برای باشگاه تراکتورسازی و جمشید نظمی، همچنین هواداران این تیم هر روز بغرنج‌تر می‌شود.

کاوه علی‌اسماعیلی: تونی به کشورش برگشته و انگار نمی‌خواهد بیاید، این حرفی است که از میان صحبت‌های نظمی می‌توان برداشت کرد:

*موضوع بازگشت تونی اولیویرا و تمدید قرارداد با این مربی به کجا کشید؟

من فکر می‌کنم که آقای تونی بنای بازگشت به تبریز را نداشت و از اول هم دلش نمی‌خواست ما با او تمدید قرارداد کنیم.

*پس چرا این همه مصاحبه کرد و گفت برمی‌گردد؟

فکر می‌کنم دلیل اصلی‌‌اش این بود که نمی‌خواست ذهنیت هواداران نسبت به تصمیمی که می‌گیرد، تغییر کند. تونی می‌داند هواداران چقدر دوستش دارند، به همین خاطر می‌خواهد با استفاده از این شرایط، عدم بازگشتش را به ما ربط دهد. یعنی دلش می‌خواهد طوری جلوه دهد که انگار ما نمی‌خواستیم با او قرارداد جدیدی ببندیم، در صورتی که این‌طور نیست.

*آخرین جلسه‌‌تان با تونی چه نتایجی در برداشت؟

روز بازی با لخویا برای آخرین بار با تونی جلسه داشتیم. ۱۰ هزار دلار هم به این مربی پول دادم و وقتی پول را دید، آنقدر خوشحال شد که گفت ۱۰ روز دیگر از پرتغال برمی‌گردم و قراردادم را برای سه فصل دیگر تمدید می‌کنم. ما هم توافق کردیم همه مطالباتش را بدهیم، خسارت شکایتش را پرداخت کنیم و پاداش‌ها را بالا ببریم. همه چیز خوب پیش می‌رفت ولی حالا که به کشورش برگشته، انگار تمام مسائل در نگاهش تغییر کرده است.

*چطور؟

نامه‌‌اش را که خواندید؟! نوشته بود باید حرفه‌ای باشد. ما یک پیشنهاد مالی بسیار ایده‌آل به او دادیم و خودش در جلسه گفت این پیشنهاد خیلی خوب است ولی حالا حرف‌هایش تغییر کرده است. چند روز قبل، به مدیر برنامه‌هایش که در مسکو روسیه به سر می‌برد، پیامکی اطلاع دادم که تکلیف تونی را روشن کند. او در جواب من نوشت: تونی به علت مشکلات خانوادگی‌‌اش، یا در خارج از ایران مربیگری خواهد کرد و یا اصلاً مربیگری را کنار می‌گذارد. این‌ها چه معنایی می‌دهد؟ این یعنی تونی دیگر نمی‌خواهد در تبریز کار کند اما دلش نمی‌آید محبوبیتی که در تبریز به‌ دست‌ آورده را به راحتی از کف بدهد، به همین علت علیه ما مصاحبه می‌کند. من همه چیز را رک و روراست به هواداران اطلاع دادم. حتی پیشنهادات مالی‌مان به این مربی را روی سایت باشگاه گذاشتم ولی حالا می‌فهمم نیت تونی این است که مربیگری را کنار بگذارد یا از تراکتور برود.

*اگر در نظر بگیریم که تونی رفتنی است، شما آلترناتیو دیگری دارید؟

نه اصلاً. با هیچ‌کس صحبتی نکردیم. البته خیلی‌ها به ما پیشنهاد می‌دهند که فلان مربی را جانشین تونی کنیم ولی فعلاً دست نگه داشته‌ایم. حالا باید فردا (امروز) در جلسه هیأت مدیره، همه چیز را به اعضا بگویم و نظر آنها را جویا شوم. به اعضای هیأت ‌مدیره می‌گویم امکان دارد تونی برنگردد و آنها باید تصمیم‌گیری کنند.

*فکر می‌کنید برمی‌گردد؟

خیلی بعید می‌دانم. ما بهترین پیشنهاد مالی را به او داده‌ایم، حتی قبول کردیم که مطالباتش را بدهیم و مشکلاتش را حل کنیم ولی خودش انگار نمی‌خواهد بیاید.

*برخی در تبریز فشار روی باشگاه را برای بازگرداندن تونی افزایش داده‌اند. با این موضوع چطور کنار می‌آیید؟

بله، متأسفانه برخی مشغول فریب دادن هواداران ما هستند. آنها می‌خواهند احساسات پاک طرفداران تراکتورسازی را به بازی بگیرند و از آن سو، دنبال سوءاستفاده شخصی هستند. اینها، یک تعداد خاص هستند که فقط از بازگشت تونی، بهره‌‌برداری شخصی می‌کنند. اگر منافع شخصی‌شان در میان نبود، تا این حد ما را متهم نمی‌کردند. باید چه چیزی به تونی می‌گفتیم که نگفتیم؟ باید چه پیشنهادی به او می‌دادیم که ندادیم؟ هوادار واقعی می‌داند این باشگاه همیشه بوده، چه بدون تونی و چه با تونی اولیویرا. من هم به دنبال بالا بردن کیفیت کار هستم وگرنه برای پست و مقام به باشگاه نیامده‌ام. از این پست‌ها، زیاد داشتم. جلسه‌ام با پیشکسوتان تراکتور هم در همین زمینه بود که متأسفانه در این خصوص هم گفتند جلسه گذاشته‌ام تا جانشین تونی را معرفی کنم! امیدوارم هواداران نگذارند سودجوها در این میان فرصت‌طلبی کرده و به خواسته‌های‌شان برسند چون مطمئنم تونی هم نمی‌داند در تبریز، برخی فقط برای پول مشغول انجام یکسری از کارها هستند.

*فکر می‌کنید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

نمی‌دانم. بگذارید بعد از جلسه با هیأت مدیره، تکلیف روشن خواهد شد و نتیجه را مستقیماً به هواداران می‌گویم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.