نعمتی: فیلمنامه هایی که می رسد، جذابیت لازم را ندارد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

آنا نعمتی بازیگر سینما و تئاتر معتقد است؛ شرایط سینمای ایران این روزها به گونه ای شده که حرف زدن در مورد آن بی مورد است.

آنا نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ پیش بینی اش از وضعیت سینمای ایران در سال ۹۳ گفت: بعد از جشنواره فیلم فجر تا به امروز حرفی نزدم، اما شرایط سینمای ایران این روزها به گونه ای شده که حرف زدن در مورد آن بی مورد است. انگیزه را از آدم می گیرند و بعد می گویند که چرا سکوت کردی، نمی خواهم به حواشی جشنواره فیلم فجر و اتفاقاتی که در سال گذشت افتاد اشاره کنم، چون همه چیز از قبل مشخص بود. وضعیت سینما در سال ۹۳ هم همانند قبل خواهد بود.

نعمتی در خصوص فعالیت های سینمایی اش در سال ۹۳ گفت: این که کم کار می کنم به گزیده کاری ربطی ندارد، فیلمنامه خوبی به دستم نمی رسد که مرا ترغیب کند که در آن فیلم به ایفای نقش بپردازم، فیلمنامه هایی که اغلب می رسد کیفیت لازم را ندارد.

بازیگر فیلم “انارهای نارس” دربارهٔ مهمترین آرزویش درسال ۹۳ گفت: برای سینما آرزویی نخواهم داشت اما دلم می خواهد مردم کشورم همیشه در آرامش باشند و به خوبی باسلامت کامل زندگی کنند. در سالی که گذشت بذرهای بسیاری در دل های مردم کاشته شد، امیدوارم که در سال آینده هم سال خوب و پر برکتی برای آنها باشد. مردم ایران گناهی ندارند که این همه تحت فشار باشند. دلم می خواهد یک اتفاق بزرگ برای ملت ایران در سال ۹۳ بیفتد.

آنا نعمتی بازیگر سینما و تئاتر ایران امسال این روزها فیلم “انارهای نارس” به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در انتظار اکران دارد.

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.