نفت،نفت را برد مس،مس را / توقف راه آهن و صبا

به گزارش خبرآنلاین؛در یکی از دیدار های نسبتا مهم دو تیم مس کرمان و مس سرچشمه به مصاف هم رفتند که کرمانی ها موفق شدند با نتیجه پر گل ۴ بر یک رقیب خود را شکست دهند. قاسم دهنوی(۶) ، مصطفی شجاعی (۲۱)، سپهر حیدری(۴۸) و مقداد قباخلو(۸۵) برای مس کرمان، مجید باجلان( ۱۲) برای مس سرچشمه گل زنی کردند.با این پیروزی اتفاقی برای تیم مس سرچشمه نیفتاد و آنها چند هفته ای است که به لیگ دسته اول سقوط کرده اند اما مس کرمان تا حدودی از منطقه خطر برای سقوط به دسته اول دور شد.
در آبادان دو تیم هم خانواده نفت به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی دو بر یک به سود آبادانی ها به اتمام رسید. علی ممبینی(۱۴)، فونیکه سی( ۸۳) برای نفت آبادان و فریرا(۹۰ – پنالتی) برای تهرانی ها گل زنی کردند.
در رشت شاگردان ویسی موفق شدند یک امتیاز از داماش بگیرند.بازی دو تیم با نتیجه بدون گل به پایان رسید.با کسب این نتیجه صبایی ها ۴۸ امتیازی شدند تا در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرند.
بازی تیم های سایپا و ملوان بندر انزلی هم که در کرج برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.محمد حیدری(۱۲) برای ملوان و سجاد شهباززاده (۷۹) برای سایپا در این بازی گل زنی کردند.
در شیراز هم نتیجه تیم های فجر سپاسی و ذوب آهن در پایان نود دقیقه تلاش به تساوی بدون گل انجامید.
در آخرین بازی هم علی دایی با راه آهن یک تساوی دیگر در تهران کسب کرد.این تیم رکورد دار تساوی های به دست آمده در لیگ برتر است.در این بازی هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.