نقد و بررسی فیلم «کیمیا و خاک»

جام جم آنلاین: فیلم «کیمیا و خاک»، به کارگردانی عباس رافعی در ادامه سلسه جلسات نقد و بررسی خانه فیلم فردوس، نقد می‌شود.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵، در بیستمین و چهارمین جلسه نقد فیلم فرهنگسرای فردوس که دوشنبه ۲۶تیر ماه ساعت ۱۸ برگزار می شود، فیلم «کیمیا و خاک» به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی نقد و بررسی می شود.

در بیست و چهارمین جلسه خانه فیلم فردوس عوامل فیلم و محمدرضا لطفی به عنوان مجری و منتقد حضور خواهند داشت. فیلم «کیمیا و خاک» به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی و نویسندگی عباس رافعی و بهرام صحیحی ساخته سال ۱۳۸۷ است.

این فیلم در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش نقش دوم زن (آزیتا حاجیان) کاندیدا و در بخش مسابقه سینمای آسیا حضور داشته ‌است.

حسین یاری، پریوش نظریه، امیر آقایی، آزیتا حاجیان، سیاوش طهمورث و حامد بهداد از بازیگران در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

همچنین موسیقی فیلم کیمیا و خاک را پیمان یزدانیان ساخته و فیلمبرداری آن بر عهده محمد آلادپوش بوده است.

«فضای ملتهب آبان ماه سال ۱۳۵۷ سرنوشت پنج گروهی را که می‌خواهند با آخرین پرواز از ایران خارج شوند به هم گره می‌زند و در این میان یکی از ماموران اصلی ساواک در جستجوی مدرکی است که هویت مخالفان را می تواند فاش سازد و…»

سینما فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس، فرهنگسرای فردوس دوشنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۱۸ در خدمت علاقه مندان به برنامه های نقد و بررسی فیلم است.

همچنین نشانی الکترونیکی: ferdos. farhangsara.ir و شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۳۹ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر برنامه های نمایش فرهنگسرای فردوس اعلام شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.