نقشبندی نخستین پیروزی تیم ایران را کسب کرد

به گزارش ایرنا، دومین دوره مسابقات موی تای جام ‘ریاست جمهوری’، امروز (جمعه) در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و تا روز ۲۰ اردیبشهت ماه ادامه خواهد داشت.

در نخستین روز این مسابقات، سیدسلمان نقشبندی عصر امروز در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم موفق شد، ‘خوچبار آیگوبوف’ حریف قدرتمند اهل روسیه را در پایان چهار راند شکست دهد و راهی دور دوم شود.

نقشبندی که مدال برنز مسابقه های قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، از امیدهای اصلی تیم ملی موی تای ایران در این مسابقات به شمار می رود.

در ادامه این رقابت ها، عصر امروز و در رینگ ‘آ’، ‘کاوه سلیمانی’ در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم به مصاف حریفی از لبنان می ‌رود.

‘مجید رازانی’ دارنده نخستین مدال طلای جهانی تاریخ موی‌ تای ایران در کلاس ‘آ’ در مبارزات وزن منهای ۸۶ کیلوگرم با مبارز ازبکستان دیدار می ‌کند و ‘مسعود مینایی’ از تیم خلیج فارس نیز در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم به مصاف موی ‌تای کاری از کانادا خواهد رفت.

همچنین در رینگ ‘بی’، ‘محمد افتخاری’ از تیم خلیج فارس در وزن ۵/۶۳ کیلوگرم با نماینده برزیل دیدار می ‌کند، عیسی علمدار نظام در وزن منهای ۷۱ به جدال با نماینده استرالیا خواهد پرداخت، محمود ستاری از تیم خلیج فارس در وزن منهای ۸۱ با حریفی از یونان روبرو می‌ شود و علی افضلی نیز در همین وزن از تیم ملی ایران با موی ‌تای کار مصر به رقابت خواهد پرداخت.

۳۷۸۳ / ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۲۹۰۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.