نقشه‌های تویوتا برای نمایشگاه خودرو پاریس

چندین خودروی هیبریدی نیز برای نخستین بار در اروپا به نمایش درمی آیند که عبارتند از مدل هاچ بک آئوریس و ون تورر آئوریس که به نوعی به اشتراک گذاری پلت فرم با کرولا مشهور هستند.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:خودروساز ژاپنی یک خط طولانی از خودروهایی که برای نمایش در نمایشگاه خودرو پاریس در نظر گرفته است که شامل مدل‌های مختلف خودروهای هیبریدی و همچنین معرفی رسمی‌خط تولید لوازم جانبی GT86 TRD است.

گفتنی است که ست لوازم جانبی TRD شامل اقلامی‌همچون قطعات داخلی و بیرونی برای ارتقاء مکانیکی به طور جداگانه و البته در قیمت‌های گران قرار گرفته‌اند و البته کسانی که عاشق جی تی ۸۶ هستند می‌توانند خودرو دلخواه و رویایی خود را دست نیافتنی تر کنند.

چندین خودروی هیبریدی نیز برای نخستین بار در اروپا به نمایش درمی‌آیند که عبارتند از مدل‌هاچ بک آئوریس و ون تورر آئوریس که به نوعی به اشتراک گذاری پلت فرم با کرولا مشهور هستند که البته کرولای ۲۰۲۴ نیز قرار است دارای یک سوخت ترکیبی بوده و دوباره فورد فوکوس را این بار در صف خودروهای هیبریدی به مجادله بکشاند.

البته تویوتا علاوه بر این خودروها از مدل کامپکت ورسوMPV(از لحاظ اندازه بسیار شبیه مزدا۵ است) رونمایی خواهد کرد و این در حالی است که این خودروساز ژاپنی بسیار مطمئن است که تماشاچیان را با ماشین مسابقه ترکیبی  TS030 Hybrid WEC  نیز جذب خواهد کرد.

به هر حال باید منتظر شروع پرسرو صدای تویوتا در نمایشگاه بین المللی خودرو پاریس باشیم.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.