نقشه یک دو هزارم نقاط بحرانی منطقه ۱۹ تهیه می شود

شنبه ۲۳ اردیبهشت – ۱۱:۳۳:۴۳ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه ۱۹ بر تهیه نقشه یک دو هزارم از نقاط بحرانی به منظور مقابله با بحران و رفع خطرات احتمالی در مواقع ضروری تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهندس عباداله فتح الهی در جلسه شورای معاونین این منطقه ضرورت این اقدام را شناسایی نقاط بحرانی و انجام اقدامات پیش بینی برای مدیریت و مقابله با بحران عنوان کردو افزود: علاوه بر شهرداران نواحی، ستاد بحران و معاونت خدمات شهری ملزم به تهیه و نصب این نقشه در دفتر کار خود هستند.
وی همچنین پیوستن به جامعه ایمن را از دیگر برنامه های این منطقه خواند و افزود: با برطرف کردن مشکلات و نقاط ضعف تمهیدات لازم برای پیوستن به شبکه ایمن جهانی صورت بگیرد.
شهردار منطقه همچنین با اشاره به افزایش کیفیت اقدامات عمرانی همچون آسفالت، لکه گیری و مرمت گفت: با نظارت مستقیم شهرداران نواحی و نیز نظارت کلیه عوامل، ضمن بالا رفتن کیفیت، دقت کار افزایش و هزینه ها کاهش می یابد.
علاوه براین، دراین جلسه مصوب شد معاونین و شهرداران نواحی نظارت و پیشنهادات خود را درخصوص تدقیق مرز نواحی به معاونت برنامه ریزی ارائه کنند.
شایان ذکر است بکارگیری تجهیزات کامل برای مقابله با بحران و شناسایی انبارهای خطرناک (شیمیایی) توسط ستاد بحران، سازماندهی لازم جهت رعایت نکات فنی و آماده کردن ماشین آلات و پمپ، جهت مقابله با بحران توسط معاونت خدمات شهری از دیگرتاکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۲۱۱۳۳۴۳۶۴۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.