نقش شهرداری ها در کنترل ساخت و سازهای کرج غیرمجاز پررنگ شود

به گزارش ایرنا،ˈمهدی ایران نژادˈروز چهارشنبه درکارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز کرج افزود: براین اساس در صورت توجه مدیران شهرداری به مقوله ساخت و سازهای غیرمجاز می توان گام های موثری را در کاهش مسائل و مشکلات مختلف شهرستان کرج برداشت.

وی ادامه داد: لزوم توجه به قوانین موجود در امر کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز می تواند یاریگر مسئولان و برنامه ریزان برای ارائه خدمات بهینه و مطلوبتر به مردم باشد.

ایران نژاد، مهمترین عامل در کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان را وحدت رویه و عمل به قانون از سوی مدیران و مسوولان ذیربط عنوان کرد.

وی افزود: عدم کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز موجب بروز آسیب های اجتماعی می شود در این راستا باید با عمل به قانون و برنامه ریزی مناسب انگیزه احداث بناهای غیرمجاز را در میان مردم از بین برد.

فرماندار کرج پدیده حاشیه نشینی را محصول مهاجرتهای بی رویه ای عنوان کرد که ۵/۲ برابر بالاتر از استاندارد است.

وی ادامه داد: نرخ مهاجرتهای بی رویه به این شهرستان را عوامل مختلفی همچون؛ نزدیکی به پایتخت، وجود چهار زندان، قیمت مناسب زمین نسبت به تهران، آب و هوای مناسب بوجود آورده است.

وی افزود: نرخ بالای مهاجرتهای بی رویه به این شهرسنان که به عمده ترین مشکل و معضل کرج نیز تبدیل شده باعث می شود سرعت خدمت رسانی به مردم نیز از روند کندی برخوردار باشد.

این مسوول با اشاره به اینکه در ارزیابی عملکرد مدیران در سال گذشته این مهم به خوبی نمایان می شود، خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۹۸ درصد اعتبارات شهرستانی از سوی دستگاه های مختلف خدماتی و اداری جذب شد که نشان از همت و اراده مسئولان در خدمت به مردم است.

وی یادآور شد: به رغم تلاش های شبانه روزی صورت گرفته به علت آنکه همواره افزایش جمعیت جلوتر از برنامه ریزی مسئولان است همواره با مسائل و مشکلات متعددی در این شهرستان مواجه هستیم. ک/۳

۲۸۱۸/ ۶۹۱

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.