نقش شیر در درمان بیماری ها

اردیبهشت ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : شیر در درمان بیماری ها کاربرد بسیاری دارد که در ادامه مطلب به چند مورد اشاره می کنیم. برای ریشه کن شدن بیماری های مزمن که ریشه ژنتیکی ندارد می توان از رژیم شیر استفاده کرد. مصرف شیر برای کسانی که کلسترول خون شان بالاست مناسب نیست. برای درمان افزایش مواد آلبومینی و پروتئینی در خون نوشیدن شیر و استحمام با آب گرم مفید است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روزنامه خراسان ؛ مصرف شیر برای درمان بیماری های حاد و تب خوب نیست و در این موارد باید مقدار کمی از آن را مصرف کرد همچنین برای لاغر شدن استفاده از رژیم شیر مناسب است. برای درمان بیماری قند نیز می توان از شیر کم چرب و کم لاکتوز استفاده کرد همچنین مصرف شیر برای درمان بعضی از نارسایی های کلیه، صرع و بیماری های پروستات و آنوریسم و بعضی ضایعات شریانی مفید است.

دیگر عوارض و بیماری هایی که با استفاده از شیر بهبود می یابد عبارت است از: کم خونی، ضعف، میگرن، ضعف اعصاب، زخم معده، زخم اثنی عشر، ازدیاد اسید معده، پایین افتادگی معده و روده ، کلیه و رحم، جوش و کهیر، اگزما، ریزش مو، روماتیسم، آسم،تب زرد، بواسیر، نارسایی کبد، نارسایی جنسی، بیماری سل و اعتیاد به مواد مخدر.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.