نکونام:کاپیتان سوم اوساسونا بودم

خبرگزاری آریا – آمده‌ام تا به عنوان فوتبالیست بازی کنم و بحث کاپیتانی نه اینجا و نه در هیچ تیم دیگری وجود ندارد و این بحث برای من مساله‌ای پیش پا افتاده است.
جواد نکونام،بازیکن جدید استقلال در نشست خبری بعد از قرارداد خود ضمن بیان مطلب فوق،گفت: حدود هفت سال از فوتبال ایران دور بودم و این مساله باعث شد که به خانواده‌ام سخت بگذرد و برای خودم هم مشکل بود مخصوصا در پنج سال اول که آنجا حضور داشتم به من سخت گذشت و یکی از دلایل جدا شدن من، بودن در کنار خانواده و دیگری مساله مالی است که برای باشگاه اوساسونا پیش آمده است.
وی ادامه داد: اوساسونا سال گذشته خواست که مبلغ قراردادم را کم کنم و من هم با توجه به لطفی که آنها داشتند و مصدومیت من قراردادم را تمدید کردند من هم تخفیف خوبی دادم و مبلغ را پایین آوردم و قرارداد سه ساله بستیم که دو سال آن مشروط بود و امسال هم می‌خواستند مبلغ قرارداد را پایین بیاورم آنجا شرایط خوبی داشتم و کاپیتان سوم بودم اما احساس کردم شرایطی که می‌خواهم این فصل در اوساسونا وجود ندارد تا در این تیم بمانم. استقلال را از کودکی دوست داشتم و از طرفی می‌خواستم که در شرایط جدید و در باشگاه جدید بازی کنم.
جوادنکونام در پایان درباره آینده استقلال نیز اضافه کرد : صحبت در مورد قهرمانی چه در لیگ برتر و چه در آسیا سخت است ولی مطمئن باشید با این شرایط که تیم ما دارد دور از دسترس نیست و قلعه‌نویی هم مربی شناخته‌شده‌ای است و نیاز به صحبت ندارد و در لیگ ایران هم توانایی‌اش را به نمایش گذاشته است، فکر قلعه‌نویی و بازیکنان تیم، قهرمانی در آسیا است که این شرایط هم بازیکنان خوب می‌توانند هموار کنند ولی تنها به بازیکن خوب داشتن بستگی ندارد و به تلاش زیاد نیاز دارد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.