نماز حجر بن عدی در باغ تماشا

۲۵اردیبهشت،

نمایش رادیویی «کوتاه‌ترین نماز» به مناسبت تکریم و تعظیم جناب حجر بن عدی رضوان الله تعالی علیه از رادیو معارف پخش می‌شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سانه ملی؛ به مناسبت هتک حرمت مزار جناب حجر بن عدی صحابی جلیل القدر حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و یار دیرین امیر المومنین علی علیه السلام، نمایش رادیویی«کوتاه‌ترین نماز» از برنامه «باغ تماشا» تقدیم شنوندگان صدای فضیلت  و فطرت می‌شود.

این نمایش رادیویی با هدف آشنایی با فرازهایی از زندگانی جناب حجر بن عدی رحمت الله علیه ، به مروری بر بخش‌هایی از مبارزات و سرگذشت ایشان در دفاع از حریم اسلام تا سرحد شهادت می‌پردازد.

نمایش رادیویی «کوتاه‌ترین نماز» به سفارش واحد نمایش رادیو معارف به سردبیر تهیه کنندگی و نویسندگی روح الله مثنوی، کارگردانی محسن صباغ زده هنرمندی آقایان علی فرحناک، امیر هنرمند، محمد هدایتی، محمد حاج بابایی و بهزات محمد اسماعیلی تولید شده و چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۲ از برنامه «باغ تماشا» پخش می‌شود.

برنامه «باغ تماشا» به سردبیر تهیه کنندگی روح الله مثنوی از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه رادیویی معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته می‌شود.

برای دریافت نمایش های پخش شده از این برنامه می‌توانید به صفحه اختصاصی برنامه «باغ تماشا» در سایت رادیو معارف مراجعه کنید./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.