نمایشگاه «مطلع صبح» در گالری مؤسسه فرهنگی اکو گشایش می‌یابد

سه شنبه ۹ خرداد – ۰۳:۲۶:۳۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با آثاری از علی اشرف صندوق آبادی؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نمایشگاه آثار خوشنویسی علی اشرف صندوق آبادی در نگارخانه مؤسسه فرهنگی اکو برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، نمایشگاه «مطلع صبح»، شامل آثار خوشنویسی علی اشرف صندوق آبادی، در نگارخانه مؤسسه فرهنگی اکو برگزار می‌شود.
این نمایشگاه که شامل ۶۰ تابلوی خوشنویسی می‌‌شود، روز چهارشنبه۱۰ خرداد ماه ساعت ۱۷ با حضور دکتر حجت‌اله ایوبی، رئیس مؤسسه فرهنگی اکو، استادان خوشنویسی و دیگر هنرمندان کشورمان در نگارخانه مؤسسه فرهنگی اکو گشایش خواهد یافت.
علی اشرف صندوق آبادی، متولد ۱۳۳۹ و از هنرمندان استان ایلام است که زیر نظر استادانی چون عبداله جواری، غلامحسین امیرخانی و یداله کابلی خوانساری خطاطی را آموخته و در سال ۱۳۸۷ گواهینامه استادی خود را از انجمن خوشنویسان ایران دریافت کرده است.
او از سال ۱۳۸۰ عضو شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران است و در کشورهای ترکیه، کویت، فرانسه، انگلستان، تاجیکستان، چاکستان و شهرهای مختلف کشورمان نمایشگاه برگزار کرده است.
در متنی که استاد امیرخانی برای این هنرمند خوشنویس نوشته است، آمده: «استاد علی اشرف صندوق آبادی از استادان تاریخی ایلام و از هنرمندان موفق خوشنویس است که در بخش مدیریت نیز در استان و زادگاه خود جایگاه برجسته‌ای دارد و از چهره‌های تأثیرگذار انجمن خوشنویسان ایران محسوب می‌شود.»
علاقمندان برای شرکت در مراسم گشایش نمایشگاه «مطلع صبح» می‌توانند ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه به نگارخانه مؤسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان موحد دانش (اقدسیه)، کوچه ناز، پلاک ۱۰ مراجعه کنند.
نمایشگاه آثار علی اشرف صندوق آبادی تا روز ۱۸ خرداد ماه، یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و روز جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۹۱۵۲۶۳۷۷۶۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.