نمایشگاه دائمی فناوری و نوآوری جمهوری اسلامی برپا می‌شود

۳۱فروردین۱۳، فاوانیوز : نمایشگاه دائمی فناوری و نوآوری جمهوری اسلامی ایران توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر می‌شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر،  پرویز کرمی- عضو شورای راهبری نمایشگاه دائمی فناوری و نوآوری جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به تاکید هیأت دولت بر راه‌اندازی نمایشگاه دائمی فناوری و نوآوری جمهوری اسلامی ایران افزود: در این راستا در سال قبل توافق نامه‌ای میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه برگزاری نمایشگاه دائمی فناوری و نوآوری به امضا رسید.

وی بسترسازی همکاری‌های بین‌المللی برای انتقال فناوری، توسعه بازار و صادرات فناوری‌های جمهوری اسلامی ایران و ارتقای دانش عمومی در خصوص دستاوردها و فرآیندهای فناوری و نوآوری را ز جمله اهداف برپایی این نمایشگاه نام برد.

کرمی یادآور شد: محتوای تجهیزات و محصولات و خدمات عرضه شده در این نمایشگاه به چهار زبان فارسی، انگلیسی، فرانسوی و عربی ارایه خواهد شد.

عضو شورای راهبری نمایشگاه دائمی فناوری و نوآوری جمهوری اسلامی ایران با بیان  اینکه این نمایشگاه در بخش‌های دستاوردهای بخش دولتی، غیردولتی و بخش خارجی برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد که با کمک وزیر صنعت، معدن و تجارت در آینده نزدیک شاهد بازگشایی این نمایشگاه باشیم.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.