نمایشگاه رهایی برپا می‌شود

۰۶م اسفند ،

نمایشگاهی از نقاشی‌های مهرناز سلیمی با عنوان ˝رهایی˝ در گالری ˝ساربان˝ برپا می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین  این نمایشگاه که شامل ۳۵ اثر از این هنرمند است با تکنیک ترکیب مواد در ابعاد مختلف خلق شده‌اند، کوچکترین این آثار ۲۰*۱۸سانتی متر و بزرگترین آنها ۵۰*۷۰سانتی مترمی‌باشد.

مهرناز سلیمی متولد ۱۳۵۱ تهران است. این نمایشگاه هشتمین نمایشگاه انفرادی وی در زمینه نقاشی است و تاکنون در نمایشگاه‌های متعدد گروهی و انفرادی در گالری‌های (هفت ثمر،فرهنگسرای نیاوران،برگ،آریا،صبا،موزه امام علی،گالری پیکاسو،لاله،گلستان) مشارکت داشته است.

این هنرمند در مورد عنوان نمایشگاه و سوژه کارهایش چنین گفت: آنچه ذهنم را همواره به خود معطوف داشته است، احساس کامل رهایی و داشتن لحظه‌های ناب و یکی شدن با طبیعت بوده است. احساس سبکی و نبودن دغدغه‌های همیشگی و برای رسیدن به آن که فقط در زمان انجام نقاشی آن را تجربه کرده‌ام، مسیری طولانی را طی نموده‌ام. کارهایم فضاهایی می باشند که همواره آرزوی بودن در آنها را داشتم و این جستجو مرا در احساس و لحظات توصیف نشدنی قرار می‌دهد، طبیعتی که همواره مرا به سوی خود فرا می‌خوانده، تنهایی‌ام را کامل نموده و آگاهی جامعی را به ذهنم می داده.

نمایشگاه «رهایی» عصر جمعه ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می‌شود و تا ۲۱ اسفند ماه همه روزه بجز سه شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۱ اسفند برای بازدید از این آثار به گالری «ساربان» واقع در خیابان شهید بهشتی،خیابان صابونچی(مهناز)،کوچه مهماندوست،شماره ۸ مراجعه کنند.

گالری «ساربان» روزهای سه‌شنبه و تعطیلات رسمی بجز جمعه‌ها تعطیل است.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.