نمایشگاه پیش‌تنیدگی برگزار می‌شود

با نمایش آثار ۵ هنرمند زن در گالری ماه:

هنر > نمایشگاه
نمایشگاه گروهی «پیش‌تنیدگی» با آثاری از ۵ نقاش زن، این هفته در گالری ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه مجموعه‌ای است به نمایشگاه گردانیِ وحید شریفیان از نقاشی‌های ۵ هنرمند زن جوان که بدون اینکه مستقیماً و با تکیه بر کلیشه‌های مرسوم سیاست و فمینیسم، دردهای اجتماعی را بازنمائی کنند، نقاشی می‌کنند و پیش از حرف، نقاشی را در کارشان می‌بینیم.

اضطراب اما در فحوای کار همه این ۵ هنرمند به خوبی قابل مشاهده است».

این نمایشگاه شامل آثار هنرمندانی چون آرشین اکشته، ثریا شرقی، سیمین جلیلیان،‌ مریم حسینی، و یاسمن صفا است.

آرشین اکشته، کارشناس روانشناسی بالینی،‌ کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد تصویرسازی دارد و تاکنون یک نمایشگاه انفرادی در گالری سبک داشته و در نمایشگاه‌های گروهی در گالری برگ،‌ کافه گالری تماشاخانه ایرانشهر و گالری ممیز، گالری دی و یک نمایشگاه گروهی نقاشی در فلورانس حضور داشته است.

ثریا شرقی نیز کارشناسی نقاشی دارد و در سه نمایشگاه گروهی در اصفهان و گالری آران شرکت داشته و در پرفورمنس یاقوت سرخ نیز همکاری کرده است.

سیمین جلیلیان نیز لیسانس نقاشی و مریم حسینی کارشناسی گرافیک دانشگاه سوره دارد.

یاسمن صفا هم سابقه حضور در نمایشگاه‌های آتبین، محسن، آران و هما را در کارنامه خود دارد و کارشناسی نقاشی‌اش را از دانشگاه سوره دریافت کرده است.

این نمایشگاه روز جمعه ۲۸ مهرماه ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری ماه افتتاح می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا ۹ آبان ماه روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و سایر روزها به غیر از یکشنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ از این آثار دیدن کنند.


RSS
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.