نمایش ˝من…˝ رکورد تماشاگر را شکست

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

جمعه ۲۵ مرداد ماه ، آخرین روز جشنواره تئاتر شهر با استقبال پرشور تماشاگران در تمامی سالن‌ها سپری شد.

 به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،در این روز تماشاخانه مهر حوزه هنری شاهد اجرای نمایش”من” به کارگردانی فرهاد تجویدی بود که در هر دو سانس با حداکثر ظرفیت سالن روی صحنه رفت. اجرای این نمایش با چنان استقبالی از سوی تماشاگران مواجه شد که یکی از رکوردشکنان دومین جشنواره تئاتر شهر به شمار می آید . این نمایش تنها در سانس اول بیش از ۲۰۰ تماشاگر را در سالن داشت.

در خانه نمایش نیز نمایش حسرت به کارگردانی سیاوش بهادری راد اجرا شد و یکی از پرتماشاگرترین نمایش های روز آخر را به نسبت ظرفیت سالن رقم زد. این اجرا در سانس اول با ۵۰ تماشاگر روی صحنه رفت ولی در سانس دوم تنها توانست ۷۰ تماشاگر را در سالن پذیرا باشد به طوری که ۱۵ نفر هم پشت درهای بسته ماندند و موفق نشدند به سبب پرشدن ظرفیت سالن به تماشای نمایش بنشینند.

حضور هنرمندان شاخص تئاتر در آخرین روز جشنواره

در فرهنگسرای اندیشه نمایش نی لبک و پیرمرد با استقبال تماشاگران مواجه شد و در حالیکه سانس دوم این نمایش با تاخیر آغاز شد اما تماشاگران منتظر آغاز نمایش ماندند. حضور مجید قناد در میان داوران سبب شد که تماشاگران کودک جشنواره قبل از آغاز نمایش با صداکردن عمو قناد دقایقی آغاز نمایش را به تاخیر انداختند.

نمایش خانه ای روی آب که به سبب استقبال تماشاگران تا پایان هفته تمدید شده است هم با حضور تماشاگران بسیاری به اجرا درآمد. چهره های شاخص تئاتر از جمله امیررضا کوهستانی، مهین صدری، فلامک جنیدی، حمید لبخنده و… برای تماشای این اجرا به فرهنگسرای اندیشه آمده بودند. حضور تماشاگران به حدی بود که گروه کارگردانی برای نظم بخشیدن به تماشاگران دچار مشکل شدند.

بعد از اجرای آخرین نمایش در فرهنگسرای اندیشه، گروه کارگردانی مراسم اختتامیه برای آماده سازی سالن برای برگزاری مراسم دست به کار شدند.

هنرمندان افغان به تالار هنر آمدند

در تالار هنر، نمایش “مردم شهر” کار علیرضا چاوش که با حضور گروهی از هنرمندان افغان تولید شده در آخرین روز جشنواره شاهد گروه بسیاری از تماشاگران افغان بود.

اعضا خانواده بازیگران نمایش و جمعی از هنرمندان افغان از جمله تماشاگران این نمایش بودند. اعضای گروه نمایش از هنرمندان افغان دعوت کرده بودند که به تماشای این نمایش بنشینند.

این نمایش که کاری از گروه سایه بان آبی افغانستان بود به عنوان کار مشترک افغانستان با ایران در دومین جشنواره تئاتر شهر حضور داشت.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.