نمایش تابلوفرش با تصاویر شرم آور + عکس

با وجود اینکه طرح های اصیل ایرانی در فرش و تابلو فرش ها همواره مورد توجه مردم ایران و جهان قرار گرفته است اما بنظر می رسد عده ای بصورت معنا دارد سعی دارند ذائقه و سلیقه مشتریان را تغییر دهند.

به گزارش سحاب نیوز سیزدهمین نمایشگاه مبلمان منزل و دکوراسیون در شیراز در حالی روز ۲۱ تیر ماه مصادف با روز عفاف و حجاب در شیراز کار خود را آغاز کرد که در این نمایشگاه در برخی غرفه ها تابلو فرش هایی با تصاویر نیمه برهنه زنان و مردان وجود دارد.

 با وجود اینکه  طرح های اصیل ایرانی در فرش و تابلو فرش ها همواره مورد توجه مردم ایران و جهان قرار گرفته است اما بنظر می رسد عده ای بصورت معنا دارد سعی دارند ذائقه و سلیقه مشتریان را تغییر دهند و با نصب تابلو هایی با تصاویر شرم آور در معرض عموم حیا را از جامعه بگیرند.

 در این میان متولیان فرهنگی شهر ما شیراز که ملقب به سومین حرم اهل بیت علیهم السلام می باشد یا غافل هستند یا خود را به غفلت میزنند و منتظرند مناسبتی فرا رسد تا با پلاکاردهایی آن را گرامی دارند!

سحاب نیوز از مخاطبین سایت به دلیل انتشار عکس‏ها عذرخواهی میکند.شاید این عکس ها بتواند تلنگری به مسئولین فرهنگی باشد.

 


۵۹۸٫ir

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. اراز:

    ناکس بی عرضه اگه شرف داری از کلاه بردارایه ملیاردی بنویس که نفس مردم بریدن ولی کسی جرات گفتنشو نداره چون گردن کلفت و پارتی دارن یا خودشون گنده ان ولی تل یه تقی به توقی میخوره دادو بی داد این شرم اوره اون شرم اوره.اینا رو گفتم چون خودم تولید کننده تابلو فرشم مدلهای سنتی هم به لطف تحریم های کمر شکن خریدار نداره چون از کشور صادر نمیشه من به جرات میگم تمام تولید کنندها و بافندهای شریف فرش وتابلو فرش یا ورشکست شدن یا تو زیان هستنند اگه مردی از این اوضایه ناجور تولید کننده یا بافنده بیچاره هم مطلب بنویس نه که از رو شکم سیری یه شکری بخوری فاطمی هستم از مشکین شهر

  2. شیرین:

    ضر نزن حتما ملایی نه
    اون ور دنیا مردم ازادن با شورت بیان بیرون اینور دارن از تابلو ایراد میگیرن
    اوضی ها

  3. بیان:

    ببخشین این عکسه رو که گذاشتین تصویر شرم آوری شون کجاست همه اش شطرنجی شده ببیننده از کجا بفهمه چه خبره؟

  4. معلم:

    تصاویر شرم اور نیست افکار نویسنده شرم اور است که اینقدر متحتجرانه فکر میکند

  5. نام شما...:

    تخمش داری یک متر فرش به باف بعد کس بنویس

  6. نام شما...:

    اسکلها …تخمی شرم سار تو نه تابلو فرش

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.