نمایش خانه هوشمند اسمارت‎‌تینگز در CES

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت SmartThings که در زمینه فناوری‌های الکترونیکی خانگی فعالیت می‌کند در نمایشگاه CES 2014 یک خانه هوشمند را به نمایش گذاشته است که تمام ابزارهای موجود در آن هوشمند می باشند و مبتنی بر یک پلتفورم واحد فعالیت می‌کنند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، "اندرو بروکس"(Andrew Brooks) مدیر عملیاتی شرکت SmartThings توضیح داد که تمام ابزارهای موجود در این خانه به صورت هوشمند در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.
 
در این خانه از انواع حسگرهای هوشمند SmartThings استفاده شده است که انواع لوازم خانگی ساخت شرکت‌های مختلف مبتنی بر این حسگرها به کار گرفته‌ شده‌اند. این شرکت در دسامبر قبل ابزار ویژه خود مخصوص خانه‌های هوشمند را عرضه کرده بود که هم‌اکنون آن را برای نمایشگاه CES 2014 به‌روز کرده است.
 
 
بروکس در معرفی این خانه هوشمند از یک دستگاه ویژه استفاده کرد که به صورت خودکار بر اساس زمان‌بندی‌های مختلف درطول روز عمل می‌کرد. در این سیستم نشان داده شد زمانی که فرد از خواب بیدار می‌شود و قفسه مورد نظر خود را باز می‌کند، تمام خبرها مورد علاقه‌اش به صورت خودکار در مقابل وی به نمایش درمی‌آیند.
 
این شرکت همچنین سیستم‌های امنیتی خود برای خانه هوشمند متصل به اینترنت را معرفی کرد و همچنین توضیح داد ابزاری مانند Sonos می‌تواند صدای پارس سگ را در خانه کم کند یا در مقابل پیام‌های اخطار دهنده را به گوش شما برساند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.