نمایش «نقلی و شیرین» در فرهنگسرای نیاوران

از ۲۴ اردیبهشت ویژه کودکان به روی صحنه می‌رود:

سینما و تلویزیون > تئاتر  – 
نمایش «نقلی و شیرین» به نویسندگی محمود تیموری و کارگردانی احمد تیموری از ۲۴ اردیبهشت همه روزه ساعت ۱۷:۳۰ به روی صحنه سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران می‌رود.

به گزارش همشهری آنلاین، «نقلی و شیرین» که برای کودکان و نوجوانان تهیه شده، داستان دو کودک به نام های شیرین و نقلی را در روستای زیبا و سر سبزی روایت می‌کند.

شیرین به علت رفتن شخصی به نام مبارک از روستا ،بیمار گشته و نقلی به دنبال مبارک است برای بهبود حال شیرین … .

سحر زینلی،حمید رضا بنده مرادی،احمد تیموری،سهیل کمالی در این نمایش به نقش آفرینی می‌پردازند و محمد گودرزی و سعید روایتی موسیقی این اثر را بر عهده دارند.

نمایش «نقلی و شیرین» برای آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با ادبیات کهن ایرانی تولید شده و با بهره‌گیری از ادبیات ایران به معرفی شخصیت مبارک که در ادبیات نمایشی ما جایگاه ویژه‌ای دارد، می‌پردازد.

این نمایش توسط گروه تئاتری «حکایت خونه» تولید شده است. این گروه تهیه و تولید نمایش‌های اصیل ایرانی همراه با موسیقی زنده را در دستور کار خود گنجانده و نمایش «نقلی و شیرین» آغازی برای گروه نمایش «حکایت خونه» به حساب می‌آید.

گروه «حکایت خونه» برای درک هر چه بیشتر مفاهیم داستان و قرار گرفتن مخاطبان در موقعیت‌های نمایش از موسیقی اصیل ایرانی و سازهای ضرب و تار به صورت زنده، بهره برده‌اند.

نمایش «نقلی و شیرین» تا ۱۲ خرداد ماه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۳۰ :۱۷ ویژه کودکان و نوجوانان در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.