نمایش کتاب فیلم در کهگیلویه و بویراحمد برای کودکان و نوجوانان

۲۲ آبان ،

معرفی کتاب، قصه‌گویی و نمایش کتاب فیلم‌ از جمله فعالیت‌هایی است که مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برای اعضای کانون، اجرا می‌کنند.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی همچون نمایشگاه کتاب و برگزاری طرح یک داستان یک نقاشی، ثبت‌نام رایگان دانش‌آموزان در مراکز، بازدید مدارس از مراکز، کارگاه معرفی کتاب، اهدای کارت پستال با موضوع کتاب‌خوانی، از جمله برنامه‌های هفته کتاب در کانون کهگیلویه و بویراحمد است.
بنابراین گزارش تفسیری؛ کانون این استان همچنین با تقدیر از کتاب‌خوان‌های برتر در مراکز، برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع بهترین دوست من، جشن کتاب، برپایی فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کانون در ۱۰ مرکز فرهنگی هنری استان، مسابقات حضوری، نقاشی، ماکت سازی، کاردستی خلاق با موضوع کتاب و دیگر برنامه‌ها تلاش می‌کند تا در این هفته کودکان و نوجوانان را با دنیای کتاب بیشتر انس دهد.
هم‌چنین؛ به همین مناسبت، فعالیتی با عنوان طرح یک داستان و یک نقاشی در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ گچساران اجرا شد و  مربیان این مرکز فعالیت‌هایی از کانون را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.
لازم به ذکر است؛ در پایان نیز نمایش خلاقی با بیان نکته‌ای آموزشی ازیک حدیث ازامام علی( علیه السلام) اجرا شد.
هم چنین؛ روزهای هفته کتاب از شنبه ۲۰ آبان تا ۲۷ آبان به ترتیب با عنوان‌های ” قرآن، رسالت و ولایت”،” کتاب و خانواده”، “خادمان کتاب”، “کتاب و تعامل فرهنگی”، ” اهدای کتاب”، “کتاب اساس دانش و بالندگی”، “کتاب و رسانه”،” کتاب، تحکیم ارزش‌ها و فرهنگ پایداری” نام‌گذاری شده است.
گفتنی است؛در عین حال، شعار بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران “یادگار ماندگار” تعیین شده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.