نمایش ”۱+۱” اولین پله همکاری مشترک با ایران است

۰۸ام بهمن ،

گوگلیلمو، کارگردان ایتالیایی می گوید: نمایش ˝۱+۱˝نخستین پله فعالیت مشترک با ایران است که همزمان با سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رخ می دهد و امیدوارم تداوم داشته باشد.

به گزارش هنرآنلاین، گوگلیلمو با این توضیح که پس از حضور در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان جذب هنر و تئاتر ایران شدم، گفت: تئاتر ایران ترکیبی از هنر مدرن و کلاسیک است و عناصر سنتی و فرهنگی تئاتر را با هم دارد.

وی هنر نمایش ایران را پر احساس دانست و افزود: ایرانیان در بحث احساسی قوی و مهربان می باشند.

گوگلیلمو هدف از اجرای نمایش “۱+۱” را تبادل فرهنگی دانست و تصریح کرد: اجرای این نمایش مشترک حرکتی است تا دو کشور ایتالیا و ایران در حوزه تئاتر بهتر یکدیگر را بشناسند. خوشحالم در همدان با امید نیاز آشنا شدم و این همکاری شکل گرفت.

وی با این توضیح که به کشور ایران عشق می ورزم و خوشحال می شوم اگر تجربه مشترک دیگری با گروه های نمایشی ایران داشته باشم، گفت: فعالیت مشترک بستگی به محیا شدن شرایط مناسب دارد. علاقه مندگسترش این نوع فعالیت هستم.

نمایش “۱+۱” اولین پله فعالیت مشترک ایران و ایتالیا است که همزمان با جشنواره سی و یکم تئاتر فجر رخ می دهد و امیدوارم تداوم داشته باشد.

این کارگردان یادآورشد: یکی از بزرگ ترین و حرفه ای ترین آهنگ سازان ایتالیا «تیزیانو پوپولی» برای همکاری با این نمایش به ایران آمده و اجرای زنده دارد که سبب افتخارم است.

گوگلیلمو پاپا یکی از معروف ترین بازیگران و کارگردانان ایتالیایی است که تاکنون آثاری همچون “قطرات کوچک” و “طوفان” را در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلیس، ایتالیا و غیره به روی صحنه برده است.

نمایش “۱+۱” نوشته و کار مشترک گوگلیلمو و امید نیاز دوشنبه (۹بهمن) در دو سانس ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.