نماینده مردم اسدآباد: وزیر ورزش جلوی پرداخت رقم‌های نجومی به فوتبالیست‌ها را بگیرد/ برکناری روسای فدراسیون‌ها کار اشتباهی بود

به گزارش خبرآنلاین؛ بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مورد ماجرای برگزار نشدن جام حذفی به خاطر همکاری با تیم ملی می‌گوید: «هیچ جای دنیا چنین تصمیمی نمی‌گیرند. الان ما فکر می‌کنیم آقای کروش از آسمان افتاده و هر کاری که می‌خواهد بکند، باید با او همکاری کنیم. در حالی که اصلا جام حذفی زمان زیادی از تیم‌ها نمی‌گیرد. پارسال که استقلال قهرمان شد، تنها ۵ بازی برگزار کرد. امسال هم نباید جام حذفی را منتفی کنند.»

او در مورد دستمزد بالای بازیکنان فوتبال هم می‌گوید: «وزیر ورزش باید به این موضوع ورود کند و هرچه زودتر جلوی پرداخت پول‌های نجومی به فوتبالیست‌ها را بگیرد.» البته نعمتی انتقادی هم از وزارت ورزش دارد که چرا در آستانه المپیک روسای فدراسیون‌ها را برکنار کرده است: «برکناری روسای فدراسیون‌ها در آستانه المپیک اصلا کار درستی نبود. همه کشورهای دنیا بعد از المپیک رئیس فدراسیون را عوض می‌کنند که آن رئیس ۴ سال زمان برای المپیک داشته باشد. ولی ما قبل از المپیک دست به ایجاد تغییرات در فدراسیون‌ها می‌زنیم. از طرفی من نگران کشتی ایران هستم. الان توقعات از کشتی‌گیران خیلی بالا رفته و این ممکن است استرس زیادی را به اعضای تیم ملی کشتی وارد کند و در نتیجه‌ای که آن‌ها می‌گیرند تاثیر بگذارد.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.