نماینده مردم خمینی​شهر: رفع مشکل بیکاری اولویت مجلس نهم باشد/ فراکسیون «مستقلین و نمایندگان مردمی» تشکیل شود

نماینده مردم خمینی​شهر در گفت​وگو با خبرآنلاین، اولویت اول و آخر مجلس نهم را رفع مشکل بیکاری و معیشت مردم دانست که نیازمند سرمایه گذاری ملی و ایجاد اشتغال است که انشالله با کمک دولت و جذب سرمایه گذاری ملی و داخلی محقق خواهد شد و پس از چهار سال، سر سفره مردم جلوه گر می​شود.

وی از طرح اولویت دیگری برای مجلس نهم خودداری کرد و افزود: اولویت های متعدد نباید تعریف کنیم. چرا که تحقق همین موضوع نیز در گرو عزم ملی و انسجام داخلی است تا مشکل و دغدغه مردم که آرامش را از آنها گرفته است، مرتفع کنیم.

صرامی در بازخوانی عملکرد مجلس هشتم، این مجلس را «سیاست زده» خواند که نتوانست انتظارات مردم در حوزه​های انتخابیه را برآورده کند. از این رو مردم به آرامی و با آرامش، پیامشان را دادند و گفتند که سیاست زدگی در سطح کلان را قبول ندارند و قشون​هایی که به نیازهای آنان بی​توجه​اند را نمی پسندند. مردم با آرایشان از نمایندگان خواستند تا به درد آنها بپردازند نه به خودشان.

وی از اظهارنظر درباره عملکرد هیات رئیسه مجلس هشتم برای آنکه «گرایش سیاسی​اش مشخص نشود»، پرهیز کرد. با این حال صرامی در تشریح ویژگی​های رییس مجلس نهم گفت: رئیس مجلس آینده باید به خوبی و با قدرت از حیثیت مجلس در مقابل قوای دیگر حراست کند و به مردم بفهماند که مجلس جایگاه قانونگذاری و نظارتی ویژه​ای دارد و در راس امور است.

نماینده منتخب خمینی​شهر در خصوص فراکسیون​های احتمالی مجلس نهم نیز اظهار داشت: انشالله فراکسیون خودجوش «مستقلین و نمایندگان مردمی» تشکیل می​شود. فراکسیونی بدون حمایت قشون​های سیاسی و برخوردار از اساسنامه ای که در آن، فقط کار برای مردم تعریف شود.

صرامی که رئیس سابق آموزش و پرورش خمینی​شهر بوده است، افزود: اگر فراکسیونی، بوی مردم بدهد، عضو آن می​شوم وگرنه فقط عضو فراکسیون فرهنگیان خواهم شد.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.